Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og min kjære har snakket om å få barn, han skal nå på skole, jeg har 100% fast jobb.

Plutselig har han begynt å få kalle føtter, og vill kanskje ikke like vell. Han er bekymret siden han skal på skole og jobbe ved siden av, at det kanskje blir alt for mye for meg, siden det blir meg som må ta hele permisjonen alene.

Er det noen som har erfaring med at mor blir hjemme med permisjon, mens far prioriterer skole?  

Anonymkode: 477c1...74d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger 

Skrevet

Det er nok individuelt, men jeg elsket å ha permisjon med barna, og babytiden så jeg hadde gjerne tatt lenger permisjon! 

Men hvor gamle er dere? Hvis dere har god tid så kan dere jo vente til han er ferdig utdannet? 

• Liker 1
Skrevet

Ikke helt det samme, men jeg har hatt all Permisjon mens far jobbet. Er han flink å strukturere seg på dagtid er det jo ikke mye forskjell på skole og vanlig arbeidsliv? 

Anonymkode: 763a8...e02

• Liker 1
Skrevet

Tenker det samme, men fint å høre det fra noen andre også! Takk for svar 😊

Skrevet
6 minutter siden, Suma skrev:

Det er nok individuelt, men jeg elsket å ha permisjon med barna, og babytiden så jeg hadde gjerne tatt lenger permisjon! 

Men hvor gamle er dere? Hvis dere har god tid så kan dere jo vente til han er ferdig utdannet? 

Vi er unge, men han har en del år forran seg på skole, så ønsker derfor å sette i gang, sånn at man kanskje kan få nr 2 nå han er ferdig på skole. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...