AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Hallo Søsteren til venninnen min har et barn som jeg synes er annerledes. Siden vi ikke er så nære, men møtes ganske ofte, tør jeg likevel ikke spørre hva som er grunnen til at han gjør som han gjør. Han er en herlig gutt på tre og halvt år, og jeg vil så gjerne møte ham på riktig måte, siden han er kontaktsøkende på meg. Han kan ikke snakke, Eller han lager masse lyder, men ingen som er forståelig. Han er veldig høylydt og enten roper det han sier eller finner plutselig på å skrike deg opp i ansiktet 😅 Han er utrolig godhjertet og omtenksom og vil alltid dele med mitt barn, men virker ikke som han forstår sosiale normer i form av kommunikasjon og lek. Han leker mer ved siden av, og kan plutselig finne på å kaste lekene i veggen og storme ut eller slå rundt seg. Mammaen får ikke kontakt med ham når han gjør sånn. Er det noen som har noe erfaringer med denne type personlighet? Hva kan jeg gjøre for å connecte mer med ham? Jeg tør nesten ikke spørre mammaen hans, om han har noe form for diagnose, men vil så gjerne gjøre ting riktig for at han skal føle at ikke alt er nei nei nei hos oss, og at jeg kan finne ting han kan ha interesse for 😊 Anonymkode: 58a53...637
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Det er nok bare det at du måler dette barnet med ditt eget. Da kommer selvfølgelig ditt best ut, fordi du ser det gjennom dine øyne. Barn med høyt aktivitetsnivå er helt vanlig, og særlig gutter er senere med å snakke. Anonymkode: d9664...236
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok bare det at du måler dette barnet med ditt eget. Da kommer selvfølgelig ditt best ut, fordi du ser det gjennom dine øyne. Barn med høyt aktivitetsnivå er helt vanlig, og særlig gutter er senere med å snakke. Anonymkode: d9664...236 Jeg måler ikke med mitt eget, jeg spurte om tips til hvordan jeg kan møte barnet best mulig. Alle barn er forskjellige, og da trengs det forskjellige tilnærmingsmåter 🙄 Anonymkode: 58a53...637 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå