AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Hallo Jeg er i uke 12 og har siden i går kveld følt meg litt dårlig. Typ svak og når jeg reiser meg akkurat som jeg holder på å besvime. Det prikker litt og føler meg nummen. Jeg tenkte først det var sjokoladen og det glasset med cola som fikk meg sånn, siden det pleier å skje hvis jeg spiser plutselig mye søtsaker, men det har liksom ikke gitt seg helt, til tross for at jeg har spist og dusja.. Hva hjelper? Skal på første kontroll i morgen. Kan man ta noen blodprøver utenom også? Skal til lege.. Anonymkode: f548d...764
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Blodtrykksfall? Anonymkode: 4321e...e71
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 Jeg og føler meg svak, 12 uker jeg også. Er utmattet. Blir andpusten selv av små bevegelser, og kjenner meg bare tung og svak i kroppen. Alle mine blodprøver er visstnok fine. Håper formen kommer seg snart! Anonymkode: 4c690...209
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blodtrykksfall? Anonymkode: 4321e...e71 Ja det var ordet jeg ikke husket i sta 😅 men føles ut som det ikke stiger igjen hvis du skjønner.. Om det er det det er da.. Tror ikke jeg har diabetes, men får ofte føling symptomer på kveldene hvis det har vært en dag med mye søtsaker, virker som det er svake symptomer på det, men kanskje ikke alvorlig? Anonymkode: f548d...764
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det var ordet jeg ikke husket i sta 😅 men føles ut som det ikke stiger igjen hvis du skjønner.. Om det er det det er da.. Tror ikke jeg har diabetes, men får ofte føling symptomer på kveldene hvis det har vært en dag med mye søtsaker, virker som det er svake symptomer på det, men kanskje ikke alvorlig? Anonymkode: f548d...764 Først og fremst er føling noe kun de med diabetes type 1 får, og de får det av for lavt blodsukker, ikke for høyt. Svangerskapsdiabetes gir sjelden symptomer. Det er jo normalt å ha diverse plager i et svangerskap. Du skal vel ta noen blodprøver nå, om du ikke har tatt de allerede? Anonymkode: fcfb5...dc7 1
Fuglemor Skrevet 20. august 2020 #6 Skrevet 20. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først og fremst er føling noe kun de med diabetes type 1 får, og de får det av for lavt blodsukker, ikke for høyt. Svangerskapsdiabetes gir sjelden symptomer. Det er jo normalt å ha diverse plager i et svangerskap. Du skal vel ta noen blodprøver nå, om du ikke har tatt de allerede? Anonymkode: fcfb5...dc7 https://www.diabetes.no/leksikon/r/reaktiv-hypoglykemi/ 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #7 Skrevet 20. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først og fremst er føling noe kun de med diabetes type 1 får, og de får det av for lavt blodsukker, ikke for høyt. Svangerskapsdiabetes gir sjelden symptomer. Det er jo normalt å ha diverse plager i et svangerskap. Du skal vel ta noen blodprøver nå, om du ikke har tatt de allerede? Anonymkode: fcfb5...dc7 Åå kanskje jeg tar feil, nå er ikke jeg lege, men det jeg får er i hvertfall noe jeg opplever selvom jeg ikke vet hva det er. Anonymkode: f548d...764
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #9 Skrevet 21. august 2020 1 time siden, Bahir skrev: Lav blod%? Jeg var hos legen i dag og tok noen prøver, så skal se. Hun sa fall i blodsukker😊 Anonymkode: f548d...764 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå