Gå til innhold

Save-the-date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig kan man sende ut "Save-the-date"-kort? Spesielt om man har stor familie med lang reiseveg? 

Og burde kan her informere om at det er 18 års aldersgrense? Og er det vanlig å sende til alle husstander, eller bare til feks tanter og onkler, som igjen kan invitere egne voksne barn? Det er jo litt kjipt om noen gleder seg til å ta med barna og sånn, og så får de først vite når invitasjonene blir sendt ut at barna ikke er invitert, eller?

Kan man skrive alle navnene på de inviterte på konvolutten?

Anonymkode: a59d1...7be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du kan sende ut "Save the date" 12 mnd før begivenheten skal finne sted.  Det er viktig at du er helt nøyaktig med hvem invitasjonen gjelder.  Alle som skal inviteres må få sin egen beskjed (unntatt par/familier som bor sammen, de kan dele et kort men navnene må spesifikt stå på kortet)

• Liker 3
Skrevet (endret)
53 minutter siden, Pillarguri skrev:

Jeg synes du kan sende ut "Save the date" 12 mnd før begivenheten skal finne sted.  Det er viktig at du er helt nøyaktig med hvem invitasjonen gjelder.  Alle som skal inviteres må få sin egen beskjed (unntatt par/familier som bor sammen, de kan dele et kort men navnene må spesifikt stå på kortet)

Enig!

Endret av LillEve
  • Liker 1
Skrevet

12 måneder før ja, og inviter alltid med navn. Du skal ikke få overraskelser på hvor mange som kommer, man kan aldri invitere med flere selv :) hvis de blir i tvil så må de spørre. Type "Ola og kari" er invitert, ikke "Ola m.fam" som inkluderer de fire barna og kona.

Anonymkode: dca1c...106

• Liker 1
Skrevet

Skriv navnene på de som er invitert. Da kan ikke folk bli sur om barna ikke er invitert. 

Er bryllupet i høytider eller ferier bør dere gi beskjed 1år i forveien. Mange har planer og mye som må organiseres. Mange har også jobb som er vanskelig å få fri fra. Ellers tenker jeg 8-9mnd. 12mnd om noen må reise fra andre land. 

Anonymkode: 8ec8b...db0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...