Bree Skrevet 18. juli 2005 #1 Skrevet 18. juli 2005 Jeg elsker Deli de Luca! Mitt favorittmåltid er Indisk Curry - og til dessert en Oreo Dream Bar... Hva gjorde vi single mennesker på farten i storbyen før Deli de Luca?
Hilde Skrevet 18. juli 2005 #2 Skrevet 18. juli 2005 Favorittene er chocolate spoon cake og turtle brownie. (Man trenger forøvrig ikke å være singel for å elske deli de luca..)
Arkana Skrevet 18. juli 2005 #3 Skrevet 18. juli 2005 Maten deres er ikke spesielt god, men kakene liker jeg. Favorittene er Oreo Dream Cake og 5 High Cake.
Calla Skrevet 18. juli 2005 #6 Skrevet 18. juli 2005 Syns heller ikke maten var så veldig god... men iskremen derimot!!
Gjest snups Skrevet 18. juli 2005 #7 Skrevet 18. juli 2005 Jeg elsker også Deli de Luca!! Lunarossa med salami nam nam.... Lunsjpai med spinat nam nam... Sushi og italiensk iskrem! Den beste smaken er ananas! De har veldig god mat på Deli de Luca og de ansatte er alltid kjempehyggelige! Så jeg er glad jeg ikke bor langt unna en Deli butikk!
Gjest sweetiepie Skrevet 18. juli 2005 #8 Skrevet 18. juli 2005 Enig! Italiensk iskremen de har er bare fantastisk! Noen sa til meg at de lager den selv? Det er jo bare helt rått! Blir nok servert italiensk iskrem neste gang foreldrene mine kommer på besøk he he De har også Skittles...yammy ... Minner meg om USA!!! Ha en god kveld alle sammen!
Bønna Skrevet 18. juli 2005 #9 Skrevet 18. juli 2005 Jeg synes hele konseptet har for mye wannabe hipster-preg over seg. Jeg styrer unna.
Gjest Violetta Skrevet 18. juli 2005 #10 Skrevet 18. juli 2005 Er det en sånn en i Stavanger? Og hva er Skittles? Skjønner jeg har gått glipp av noe...
Piglet Skrevet 19. juli 2005 #12 Skrevet 19. juli 2005 Skittels er sånne harde dropsgreier i mange forskjellige kunstige farger. Typisk amerikansk søtt kliss, som mange elsker og kjøper/hamsterer når de er i USA. Ikke min favoritt... Piglet
Bree Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #13 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Deli de Luca er et konsept à la 7-Eleven, men med mer preg av å være en delikatessebutikk i tillegg. Det er faktisk tre tidligere norske 7-Eleven ansatte som har startet det sammen, og de har masse butikker allerede (men bare i Oslo foreløpig). De har oftest etablert seg rett ved siden av en 7-Eleven butikk, og tar rotta på store, stygge storebror fra USA. http://www.delideluca.no/sider/ddl_konsept.html Endret 19. juli 2005 av Bree
Gjest Lady-M Skrevet 20. juli 2005 #14 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Turtle Brownie!! Den er til å dø for.... gud så god! Endret 20. juli 2005 av Lady-M
søndagsengel? Skrevet 20. juli 2005 #15 Skrevet 20. juli 2005 Skittels er sånne harde dropsgreier i mange forskjellige kunstige farger. Typisk amerikansk søtt kliss, som mange elsker og kjøper/hamsterer når de er i USA. Ikke min favoritt... Piglet ← De har det på Svinesund også.
Gjest Étoile Skrevet 20. juli 2005 #16 Skrevet 20. juli 2005 Det stemmer at de delvis lager isen sin selv ja, diverse mikseposer som de tilsetter ting. Men isen er god da! Et godt tips er å spørre hvilken is som er ferskest, for de er alltid best når de er nylaget fremfor de som har stått et par dager. En annen ting å legge merke til er at de fleste butikkene som oftest har bra utvalg i sorbeter, men få fløteiser. Det er fordi sorbetene er mye billigere å lage, og nesten ingen av butikkeierne gidder å lage pistasj fordi den er dyrest. Det var dagens Deli-trivia. Jeg er forøvrig stor fan av Oreo dream og gulrotkaka...
Gjest Gjest_Marianna Panna_* Skrevet 21. juli 2005 #17 Skrevet 21. juli 2005 Jeg liger Luna Rossa med salami godt (selv om jeg likte piedinaen (?) de hadde før bedre) og ostekaken med bringebær..den er supergod.
blomst<3 Skrevet 21. juli 2005 #18 Skrevet 21. juli 2005 Synes vårrullene er kjempegode! Men så elsker jeg vårruller da Oreo Dream Cake er også fantastisk (er jo nesten den samme som de har på Peppes Pizza, og den er VELDIG god) Deli De Luca <3<3<3
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2005 #19 Skrevet 22. juli 2005 Har aldri vært i en Deli De Luca, jeg......
Gjest Sukkerert Skrevet 22. juli 2005 #20 Skrevet 22. juli 2005 Aldri vært der. Jeg kommer ikke fra Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå