Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

I mangel av noe bedre å foreta meg i går formiddag så jeg litt på TV. Zappet innom country jukebox og danseband-jukebox (Nrk el tv2). Og ble helt sjokkert!

Det var GLADE mennesker som sang og smilte og danset!

De var påkledde med vanlige klær og så helt vanlige ut!

De sang om hvor glade de var i kjerringa si, og om hjemplassen sin og traktoren og familien sin!!!

Jøss, tenkte jeg, og fikk nesten troen tilbake på menneskeheten. Det var så forfriskende... Er jo blitt vant til musikkmiljø bestående av halvnakne bimboer med silikon og gangsta-rap-menn med latterlige saggeklær som ser sinte og hovne ut, og alt dreier seg om sex og flørting i en verden hvor ingen er trofaste og alt er bare juggel og staffasje og egoistiske, sure miner.

Jeg hadde nesten glemt at det ennå fantes folk som var naturlige i showbiz...

Pleier nesten å se ned på danseband-musikk-kulturen, men nå tenker jeg at det er DE som har skjønt det!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Enig med deg. Det er mye sunnere å høre på sånn musikk. Det er visst de som har skjønt det. Har jo hele tiden prøvd å få deg med på litt mere "harry-plasser", for det er der det er gøy!! De er ofte så blaserte, kvasi intellektuelle, kyniske og hoven på andre plasser.. Kanskje du blir med på en skikkelig harry countryfestivel til neste sommer!!!! Klem fra Foxy!!

Gjest gjest1
Skrevet
Enig med deg. Det er mye sunnere å høre på sånn musikk. Det er visst de som har skjønt det. Har jo hele tiden prøvd å få deg med på litt mere "harry-plasser", for det er der det er gøy!! De er ofte så blaserte, kvasi intellektuelle, kyniske og hoven på andre plasser.. Kanskje du blir med på en skikkelig harry countryfestivel til neste sommer!!!! Klem fra Foxy!!

OK, it's a date! ;)

Kanskje det åpenbarer seg en ny og flott verden der...

Gjest Gjesta
Skrevet
:ler: Ja, det er jeg sikker på... Kunne vært greit med Hawaii, også da..sånn som en oppladning..he he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...