Gå til innhold

Svangerskap utenfor livmoren, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan artet det seg hos dere? 

Vi har ikke brukt prevensjon på en stund. Menstruasjon som alltid er ganske kraftig og hver 4. uke ble først forsinket et par dager. Så har jeg siden det hatt veldig svake blødninger, må dra ut tørr tampong av minste typen, men alltid noe. Dette har vart i 6 dager, som også er unormalt lenge. Har masse murringer, typisk for mensen og hele tiden tenkt "nei, NÅ starter det", men det gjør ikke det. Ikke i dag heller, men i natt og i dag er smertene endel vondere, som et slags belte nederst i magen og stråler ned mot lårene. Pleier ikke ha så mye smerter rundt menstruasjon. 

Tatt graviditetstest to dager etter forventet mens, negativ. Så ikke gravid heller, da står jeg igjen med syklus som ut av det blå er kjemperar nå ellers så kan det minne om det jeg leser om svangeskap utenfor livmoren? men da skal testen være positiv?

Anonymkode: 73cd5...24c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde testen vært positiv. 

Anonymkode: d4feb...d8a

• Liker 1
Skrevet

Jeg testet positivt da jeg hadde et svangerskap utenfor livmoren. Ca en uke etter positiv test, startet jeg med litt små blødninger. Den ene dagen var det ikke noe, og neste kunne det komme bittelitt osv. Smertene kom etter en ukes tid med blødninger. Og det var fryktelig vondt. Som en kniv som ble stukket inn i egglederområdet på den ene siden. Klarte ikke å stå oppreist.

Hvis det fortsetter slik bør du kontakte legen. Kan være andre grunner til unormale blødninger, som bør sjekkes ut.

Anonymkode: f7968...cc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...