Gå til innhold

Hvordan få ham trygg og avslappet før og under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

….

Endret av Hippogriff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er problemet her at han er usikker og anspent, eller at han har sex på en annen måte enn det du liker når han er veldig kåt? Eller overtent som du kaller det. Han vil være akrobatisk og griseknulle, mens du vil være nær og intim? Jeg tror det er en seksuell mismatch. Ikke et spørsmål om usikkerhet.

Anonymkode: 74f7a...59a

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 20.8.2020 den 11.13):

Er problemet her at han er usikker og anspent, eller at han har sex på en annen måte enn det du liker når han er veldig kåt? Eller overtent som du kaller det. Han vil være akrobatisk og griseknulle, mens du vil være nær og intim? Jeg tror det er en seksuell mismatch. Ikke et spørsmål om usikkerhet.

Endret av Hippogriff
Skrevet
13 minutter siden, Hippogriff said:

At han blir så nervøs og anspent at han sliter med å komme. Jeg vil at han skal ha det bra og kunne fokusere på nytelsen. 

Akrobatisk griseknulling er helt innafor for meg - jeg er med på det meste 😄 

Ok. Det var et nytt problem for meg. Knallhard pikk og vanskeligheter med å komme, tror det er en sjelden kombo. Er han åpen om utfordringen selv? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 20.8.2020 den 11.31):

Ok. Det var et nytt problem for meg. Knallhard pikk og vanskeligheter med å komme, tror det er en sjelden kombo. Er han åpen om utfordringen selv? 

Endret av Hippogriff
Skrevet
4 timer siden, Hippogriff skrev:

Jeg føler jo at det mangler noe temmelig vesentlig de gangene han ikke kommer...

Kona mi har måttet leve med at jeg spesielt i forhold til morgensex har vanskelig for å komme. Men hun vet også at jeg kan komme flere ganger uten å miste ereksjonen så hun har egentlig aldri klagd på sexen. Men så er det at om jeg ikke kommer så er det ikke godt, og det stemmer jo ikke.

Anonymkode: 4a88b...d3f

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 20.8.2020 den 16.34):

Kona mi har måttet leve med at jeg spesielt i forhold til morgensex har vanskelig for å komme. Men hun vet også at jeg kan komme flere ganger uten å miste ereksjonen så hun har egentlig aldri klagd på sexen. Men så er det at om jeg ikke kommer så er det ikke godt, og det stemmer jo ikke.

Anonymkode: 4a88b...d3f

Endret av Hippogriff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...