Gå til innhold

Mitt barn er for tillitsfullt😔

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 20.8.2020 den 9.41, AnonymBruker skrev:

Vi er ofte på besøk hos min mor som pleier å ha besøk av venninner, eller når vi er hos et vennepar som barnet vårt ikke kjenner så veldig godt. Dersom jeg eller far er ute av syne og barnet vårt har mista en leke eller snubla i sine egne føtter( f.eks) så går hun til nærmeste person for å få trøst.

Jenta vår har som sagt hatt det veldig trygt og godt rundt seg, hun har aldri hørt høye stemmer eller negative toner nettopp pga vi vil ha en harmonisk tilværelse rundt henne.

ts

Anonymkode: 7a2d0...9b7

Hun høres helt normal ut. En av mine døtre var også slik. Når hun blir eldre kan dere ta en prat om at hun ikke må gå til folk hun ikke kjenner. 

Når hun er hos moren din, er hun nok trygg på henne og har erfart at det er trygt å være der. 

Vennene deres er vel ikke helt ukjente for henne heller? 

Venninnen min hadde med datteren sin til meg i sommer, lille er nesten 2 år. Hun falt da hun var her, og løp til meg som var nærmest. Jeg var nok kjent nok til at jeg kunne trøste henne. :) Lenge siden jeg hadde sett henne, men de hadde jo snakket en del om meg på forhånd slik at hun opplevde det trygt. 

Ville ikke vært bekymret. 

Anonymkode: 1e634...938

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Noen er mer sjenert enn andre. Min yngste løper tilogmed til helsesøster uten at noen reiser et øyebryn ved det, de kjenner jo hverandre. Hun er to og har vært litt ekstra på helsestasjonen pga hørsel og vekt. 

Når folk her begynner å ramse opp overgrep og omsorgssvikt fordi et barn ikke er sjenert og forsiktig.. Nei herregud. 

Ungen din høres trygg og modig ut. Jeg har hatt to som din, og to som ikke var sånn. De er helt normale alle fire. 

Anonymkode: 3b555...64d

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neida. Ikke dropp hs.

Når barnet ditt lar seg løfte opp av ukjente, er vel en av dere der også? 

Anonymkode: 1e634...938

Hehe, ja, barnet går jo ikke ut alene😁 Men har vært lite skeptisk i bhg også! Men hen har vært litt lei seg løpet av dagene nå i starten. Jeg tolker det dit hen at hen savner oss foreldre.

Anonymkode: 24d7f...c10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...