Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #1 Skrevet 18. september 2002 I det siste har jeg følt at hele verden er i mot meg! Eller kanskje ikke hele, men jeg føler at det ikke er noe som stemmer lenger! Alt virker så bakvendt å vanskelig! Egentle har jeg det ganske godt: Har type, mange venner som alltid er der for meg, å en familie som bryr seg, en godt betalt jobb og jeg studerer. Alikevel er ikke alt som det skal. Det hele startet nok sist helg, jeg var i en 18 årsdag til en kompis og det var skikkelig god gang der, over 150 personer! Men av en eller annen grunn ble jeg banka opp av et helt ukjent menneske. Ikke så veldig behagelig kan du si. Og som om det ikke var nok: Samme kveld rota typen min med en av mine beste venniner! Prøvde å late som ingenting da han fortalde om det, men innerst inne er jeg helt fra meg. Vet at han har vært litt avstandsforelska i henne før han ble i sammen med meg! De var visst hun som hadde dratt han ned i sofaen å han hadde slitt seg løs, men de såg faktisk ut som om han koste seg litt. Og for ikke mer enn 2 dager siden fikk jeg vite at han hadde ringt henne å snakket me henne i nesten 1 time. Han sa det selv og hun sa det også til meg, så de var greit. De hadde ikke snakkt om så mye mer enn skole og fritid og sånn, men alikevell plager de meg. Og i det siste så skal han hele tiden ha henne med på ting, de er faktisk litt irriterende! Håper dere forstår hvor irriterende det er. Men han sier hele veien at han elsker meg og han ikke hadde hatt noe liv uten meg. Han har forandret seg masse etter at vi ble i sammen og jeg kan ikke tenke meg et liv uten han! Han betyr så sinnsykt mye for meg! Hva syns dere at jeg skal gjøre? Jeg maser fælt nå og dette innlegget ble kanskje litt langt, men de vat godt å få skrevet det ned! Koz å klemz WEmby!
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #2 Skrevet 18. september 2002 jeg tror at det beste hadde vert viss du hadde tatt deg tid med kjæresten din og sagt hva du egentlig følte! det er selvsagt helt normalt å bli sint for at en av dine beste venniner roter med typen din. Dette er ganske drastisk og jeg syns ikke at du burde gå med alle de frustrerte følelsene inni deg. Få dem ut, snakk med kjæresten din forklar han at du ble sint og liker ikke at han alltid skal ha henne med på ting. Det beste er alltid å være ærlig og det er viktig å ikke skjule noe i et forhold. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #3 Skrevet 18. september 2002 At typen din plutselig interesserer seg for venninna di skal du ikke overse her. Har vært borti dette. Ta det opp med han!! For det er ikke bra. Om han ikke er verd å samle på, så få han ut. Jeg vet det høres brutalt ut, men utroskap suger.Er nettopp blitt singel selv p.g.a. det. Er han ikke verd det, så er han ikke verd det. Samme gjelder venninna di. Og når det gjelder den personen som banka deg; ring meg neste gang det skjer :D Det koster meg ikke en kalori å kicke ræva til de som holder på sånn. Ikke la dem fucke opp dagen din! Du skal se at det ordner seg etterhvert. Det går opp og ned her i livet. Heldigvis gjør de dumme dagene til at de gode blir kjempefine. Tro meg. *KJEEEMPEKLEM!!*
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #4 Skrevet 18. september 2002 Tusen takk for gode råd.. Skal snakke med han i dag!! Har ingentingi mot at han å vennina mi er venner, det er bare koselig!! Hun er ikke interesert i han, men alikvell.. Skal snakke med han i dag. åsså kan jeg skrive et lite innlegg å fortelle hvordan det gikk!! kOz å KLemz Wemby
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #5 Skrevet 18. september 2002 Ja gjør det . Neida bare venner er jo vel og bra. Men avogtil må man nesten se opp for ordet "venner"... Lykke til iallefall!! :D
chriztine Skrevet 18. september 2002 #6 Skrevet 18. september 2002 Hmmm... Hva slags venninner er det du har? En av bestevenninnene dine drar typen din ned i sofan for å rote med han?? :o Også uten å være interessert i han? Var jeg deg så ville jeg dumpa båda typen og venninna!! Er kanskje litt hard, men hadde faktisk ikke finni meg i sånt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå