AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Har vært sykemeldt i ca 9 mnd nå, og er enda ikke klar for å begynne og jobbe. Skal heller ikke tilbake til min nåværende jobb. Det blir nok til at jeg søker om AAP. Jeg har 5 ukers ferie tilgode, og vet at jeg kan forlenge max-tiden på sykkemelding ved å ta ut ferieukene jeg har tilgode. Men er det noen som vet hva som skjer om jeg ikke tar ut ferie? Vil jeg få lønn for de ukene eller forsvinner bare de ferieukene? Jobber kommunalt. Anonymkode: 174db...0ea
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Ingen som vet? Anonymkode: 174db...0ea
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 Dersom du er trukket for ferie som du ikke får avviklet vil du få tilbakebetalt dette når arbeidsforholdet opphører. Anonymkode: 1a399...5cd
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom du er trukket for ferie som du ikke får avviklet vil du få tilbakebetalt dette når arbeidsforholdet opphører. Anonymkode: 1a399...5cd Takk for svar. Er trukket i ferie ja. Spørs om Nav godtar at jeg ikke tar ut ferien jeg har tilgode. Anonymkode: 174db...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå