Gå til innhold

Noen som har prøvd "The Handy" maskinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan du skal få det til? Det er en automatisk flesshlight med ringer inni som går opp og ned. Stikker du en dildo inn der så vil den bare onanerer dildoen... 

Tror du bør heller kjøpe en "sex-machine". Den har en stang som går frem og tilbake. På den kan du montere en dildo som kvinner kan bli tatt i tissen med. Eller menn i rumpa. Eller sette på en flesshlight som menn bruker på tissen sin. Da blir du automatisk pult av en maskin. 

Forholdsvis dyr.gjerne tusenlappen og oppover. Så kommer det du kobler på den av flesshlight og dildo ofte  i tillegg. 

Anonymkode: af3b2...ce1

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvordan du skal få det til? Det er en automatisk flesshlight med ringer inni som går opp og ned. Stikker du en dildo inn der så vil den bare onanerer dildoen... 

Tror du bør heller kjøpe en "sex-machine". Den har en stang som går frem og tilbake. På den kan du montere en dildo som kvinner kan bli tatt i tissen med. Eller menn i rumpa. Eller sette på en flesshlight som menn bruker på tissen sin. Da blir du automatisk pult av en maskin. 

Forholdsvis dyr.gjerne tusenlappen og oppover. Så kommer det du kobler på den av flesshlight og dildo ofte  i tillegg. 

Anonymkode: af3b2...ce1

mekanismen som går opp og ned er på utsiden av maskinen. Så man kan feste hva man vil til den.

Anonymkode: 8bee1...b90

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stikker du en dildo inn der så vil den bare onanerer dildoen... 

Jeg kjøpte en dildo, men jeg bruker den ikke. Så jeg syntes så synd på den at jeg kjøpte en lommefitte til den. Nå holder de to på, dag og natt :nigo:

Anonymkode: b7d09...f67

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...