Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så stolt over magen min! Flat og stram, selv om jeg er 38 og har født flere barn.  Blir dere damer med valkete mager misunnelig på oss med flat mage? Dere menn: elsker dere en flott mage?

PS Personligheten min er også vakker.

Anonymkode: 7143b...3f4

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂

Anonymkode: a082e...0b6

• Liker 45
Skrevet

Gratulerer. 

Jeg har heldigvis andre ting å skilte med, selv om magen ikke er paddeflat etter to barn.

• Liker 11
Skrevet

Ok, det var dagens.......

Anonymkode: 9ed0a...997

• Liker 3
Skrevet

Du kan brukes til sånn menneskelig sushi-bord. Det er bra

Anonymkode: 78e8d...81d

• Liker 11
Skrevet

Så fint at du er fornøyd med magen din! Ønsker du at andre skal være missunnelig? 🤷🏻‍♀️

• Liker 12
Skrevet

Tja, jeg er 40 og har også barn, og tenker at det skulle bare mangle at man ikke har flat definert mage.

Men hvorfor er du så opptatt av hva utrente kvinner synes om magen din?

Anonymkode: a12da...139

• Liker 9
Skrevet

Går og legger meg nå. Dukker opp igjen på tråden i morgen🙂  Takk for all respons til nå.

TS

• Liker 2
Skrevet

Jeg har født fire barn og har flat mage med markerte muskler. Tror ikke det er sååå unormalt :P 

Anonymkode: 989ee...21b

• Liker 7
Skrevet

Jeg har flat mage, og en kropp som ser bra ut. MEN! Ville byttet den med valkete mage, bare kroppen fungerer. Tenk å kunne være så overfladisk at flat mage var hovedfokuset, og ikke smertehelvete hver dag. Vær glad du er frisk, og drit i formen på magen. 

Anonymkode: eb9ac...360

• Liker 12
Skrevet

Jeg har fått valkete mage, men det var et bevisst valg. Jeg var ikke lykkelig når jeg måtte telle kalorier og legge meg sulten hver kveld. Den flate magen gjorde meg ikke lykkelig, rett og slett. Er det vanskelig for deg å forstå, at noen velger annerledes enn deg?

Anonymkode: 16d7a...5d0

• Liker 8
Skrevet

Bra jobba.

Flat mage er must. Dater ikke jenter uten.

Krever bilde av magen før date.

Anonymkode: d2a1f...2b6

• Liker 3
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått valkete mage, men det var et bevisst valg. Jeg var ikke lykkelig når jeg måtte telle kalorier og legge meg sulten hver kveld. Den flate magen gjorde meg ikke lykkelig, rett og slett. Er det vanskelig for deg å forstå, at noen velger annerledes enn deg?

Anonymkode: 16d7a...5d0

Jeg teller ikke kalorier, men har flat mage likevel 🙂 Man trenger ikke telle kalorier for å være sunn. Tviler på at du har hatt flat mage, men kanskje du har prøvd og ikke fått det til?

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, Mrs Robinson skrev:

Gratulerer. 

Jeg har heldigvis andre ting å skilte med, selv om magen ikke er paddeflat etter to barn.

Jeg har også mye annet å skilte med I TILLEGG til magen 🙂

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har flat mage, og en kropp som ser bra ut. MEN! Ville byttet den med valkete mage, bare kroppen fungerer. Tenk å kunne være så overfladisk at flat mage var hovedfokuset, og ikke smertehelvete hver dag. Vær glad du er frisk, og drit i formen på magen. 

Anonymkode: eb9ac...360

De færreste driter i utseendet sitt. Ser ikke helt motsetningen mellom å være stolt over kroppen min og glad for at jeg er frisk.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, jeg er 40 og har også barn, og tenker at det skulle bare mangle at man ikke har flat definert mage.

Men hvorfor er du så opptatt av hva utrente kvinner synes om magen din?

Bra for deg!

Vet ikke helt. Kanskje jeg bare undrer meg sterkt over Hvorfor så mange kvinner lar seg forfalle. Og om de merker det selv osv.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra for deg!

Vet ikke helt. Kanskje jeg bare undrer meg sterkt over Hvorfor så mange kvinner lar seg forfalle. Og om de merker det selv osv.

Enig, bare at jeg ville byttet ut «kvinner» med «mennesker». Er utrolig mange menn som lar seg forfalle også. Det er helt unødvendig med blaute kvapsete mager for de aller fleste (noen ytterst få kvinner får faktisk ødelagt magen av svangerskap, altså at huden ikke trekker seg sammen selv om de spiser sunt, trener og ellers har lav fettprosent). Men de aller aller fleste kvinner som ikke blir kvitt babymagen er ikke spesielt harde og definerte ellers på kroppen heller, og menn har i hvert fall ikke den unnskyldningen.

• Liker 2
Skrevet

Man kan umulig ha spesielt mye og fare med, eller å skilte med, når magen er det man går rundt og er stolt av.

• Liker 7
Skrevet

Veldig overfladisk sak egentlig, men jeg er også stolt av både mage og kropp som har båret frem tvillinger (fullgått svangerskap) og trukket seg fint sammen igjen. Er over 30 og har tre barn, og trives veldig godt i egen kropp nå, kontra i begynnelsen av 20 årene hvor jeg aldri var fornøyd

Anonymkode: cbafa...856

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Blueberrymuffin skrev:

Man kan umulig ha spesielt mye og fare med, eller å skilte med, når magen er det man går rundt og er stolt av.

Nå er dette kroppsforumet og ikke karriereforumet da 🙂 Så jeg holder meg til saken.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...