AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 Jeg har fått påvist underlivssopp og har startet på canesten. 1 vagitorie + krem. Vagitorien tok jeg for 4 dager siden og har smurt med krem hver dag hver gang jeg har vært på do. Men jeg opplever at det svir veldig når jeg smører på med kremen. Symptomene er ellers vekke , men akkurat i det kremen smøres på , svir det noe helt sinnsykt Hva burde jeg gjøre? Er dette normalt? Anonymkode: 39dd4...eac
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 Det er normalt...Da funker den. Anonymkode: b9c33...19a 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 Jeg ville vært forsiktig med den kremen! Jeg slet mye med gjentagende soppinfeksjoner, og tok ofte å bare kjøpte canestenkrem og stikkpillen. Men så etterhvert begynte kremen å svi så mye, og tok en sjekk hos gynekologen som ba meg slutte med den kremen og aldri bruke den mer. Kun bruke stikkpillen eller få resept på annen medisin mot soppinfeksjon. Jeg reagerte etterhvert på den kremen, så derfor det svei sånn på meg 😳 Anonymkode: a9518...eec
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 Samme her ,tok stikkpillen og har smurt med den kremen ,svir . Vet ikke om det var sopp heller Bare sår.,da jeg ikke hadde utflod. Nå smør jeg med kokosolje . Anonymkode: 2642e...f6b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå