AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #1 Del Skrevet 19. august 2020 Når koronaen er ikke er en faktor lenger, så vil jeg dra på tur med kjæresten. Vi har vært i Paris, Berlin og mindre småbyer i Norge og i Frankrike. Det jeg ønsker er ikke for varmt (ca 30 grader max), veldig god mat ( men ikke så «tung» mat slik som i Tyskland etc med mye pølser etc). Det kan godt være storby, vi liker begge kultur, historie, kunst, arkitektur, natur, generelt vakre landskap. Men han liker å være på sjøen, og det gjør jeg også. Med det mener jeg i seilbåt for eksempel, eller vannsport. Ikke typisk strand ferie da vi begge blir rastløse. Og vi er ikke festmennesker. Er det noe sted man kan kombinere by som har mye som skjer, vakre omgivelser samtidig med båtliv hvor man kan leie en liten båt og utforske? Altså ikke altfor lang reisevei mellom disse.. Og god mat, vi er veldig matglade Anonymkode: c4e6f...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #2 Del Skrevet 19. august 2020 Hva med Portugal? Byferie i Lisboa kombinert med seiltur? Anonymkode: 9528f...9b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Del Skrevet 20. august 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med Portugal? Byferie i Lisboa kombinert med seiltur? Anonymkode: 9528f...9b1 Det er et godt tips! Takk Anonymkode: c4e6f...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #4 Del Skrevet 20. august 2020 Enig; Lisboa! Har alt😊 Elsker den byen. Anonymkode: a1dc1...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #5 Del Skrevet 20. august 2020 Korsika Anonymkode: 9221b...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #6 Del Skrevet 20. august 2020 London ❤️ https://www.sea-travel.no/lei-kanalbat/europa/england/themsen.html eller https://www.vg.no/forbruker/reise/i/0EBK0J/stress-ned-paa-kanalferie-i-england Engelsk mat er vel ikke det man tenker på i forbindelse med gourmet-mat, men London har (i likhet med alle storbyer) gode restauranter med mat fra alle verdenshjørner. Jeg anbefaler virkelig å oppleve denne siden av London 😊 Anonymkode: 635ba...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #7 Del Skrevet 20. august 2020 Santorini? Bare ikke midt i august, da er det veldig varmt - men nyyyydelig øy og mye man kan gjøre, mange utflukter, mye kultur og mye vannsport. Var der i 2019 Anonymkode: ac052...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooze Skrevet 25. august 2020 #8 Del Skrevet 25. august 2020 (endret) Wien ❤️ Elvecruise ned Donau og avslutte turen i Budapest før man reiser hjem. Endret 25. august 2020 av Snooze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #9 Del Skrevet 25. august 2020 Tusen takk for alle gode tips mye tid nå til å lese meg opp på de ulike forslagene. Anonymkode: c4e6f...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #10 Del Skrevet 25. august 2020 Sier seg selv at man skal til San Sebastian, hvor man både har flest michelin-restauranter per kvadratkilometer i Europa, en helt fantastisk kyst, solskinn, intim stemning og spennende kulturarv. Anonymkode: 1bdc6...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mercury_ Skrevet 25. august 2020 #11 Del Skrevet 25. august 2020 Porto syns jeg er enda finere enn Lisboa 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå