Gå til innhold

Korsett, torsolett

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Er på jakt etter undertøy (korsett, torsolett el.) som kan holde magen litt inne, og gi god støtte til puppene (må vere push-up og/eller vatterte skåler også). Eg treng ca str. 38, bh-størrelsen min er ca. 80 C. Undertøy-styret må vere stroppelaust og lyst i fargen.

Nokon som veit kor eg kan få tak i dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kan komme deg til Oslo, så er Arabella ved Egertorget et hett tips. Der har de mye fint. Jeg kjøpte et veldig fint torselett som gjør alle disse tingene der. Kostet ca 1300 kr. Pent undertøy er ikke billig. :|

Ellers har visst Lindex pene ting i hvitt, hvis du er heldig. De kan ta inn ting fra Triumph som er ganske lekkert.

Catzy

Gjest gjest1
Skrevet

Takk skal du ha, får prøve å stikke innom der når eg skal til Oslo seinare i sommar. Fleire tips?

Gjest gjest1
Skrevet
Ehh....hva er torselett???

"Jukse"-korsett..

Skrevet

Jeg har kjøpt korsett fra usa og er superfornøyd med det! Vent litt så skal jeg finne linken:

Å den fant jeg ikke - så det var det mye hjelp i ja... Skal lete litt til - legger den inn om jeg finner den

Skrevet

Det Lille Under på Paleet i Oslo har bra utvalg! Og ligger også litt lavere i pris enn Arabella. Mitt kostet 1218,-, men de hadde også til litt under 1000,-. Også var det veldig bra service der!! :smile:

Skrevet

Jeg kjøpte mitt på Cubus faktisk. Det er Triumph sitt. Det koster bare 400,- og jeg er kjempefornøyd :) . Det er off-white, og stroppene kan tas av. De har truse og strømpeholder i samme type. Det eneste jeg syntes om det korsettet (hvis det er det, har ikke helt skjønt forskjellen på korsett og torselett..?) er at cup-str var litt annerledes.. Du må derfor prøve nøye!!

Hele undertøysettet kom på ca 600 kr hvis jeg ikke husker feil, men jeg betalte vel bare 400 totalt - for de kjørte undertøystilbud når jeg kjøpte det.. ;)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...