AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 Har vært i et rødt land, og sitter nå i karantene. Testet meg på mandag, den testen var negativ. I går begynte jeg å hoste litt, litt i dag. Ikke vondt i halsen eller feber. Kjennes ut som en slags kribling i halsen. Er nå veldig usikker om jeg må teste meg på nytt, siden testen for 2 dager siden var negativ. Noen av dere som først har testet negativt, så fått symptomer noen dager etter og testet positivt? Om dere har vært smittet, hvordan startet det hos dere? Anonymkode: 8d33b...c26
Kvinne87Rogaland Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 Vi har hatt flere tilfeller her jeg bor, hvor de testet negativt, fikk symptomer og så testet positivt. Det tar litt tid før sykdommen bryter ut. Og hun siste beskrev at symptomene startet som kribling i hals, så dette kan være covid19. Test deg, eller isoler deg til symptomene er borte. 1
Anonym-bruker Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 Akkurat nå, Kvinne87Rogaland skrev: Vi har hatt flere tilfeller her jeg bor, hvor de testet negativt, fikk symptomer og så testet positivt. Det tar litt tid før sykdommen bryter ut. Og hun siste beskrev at symptomene startet som kribling i hals, så dette kan være covid19. Test deg, eller isoler deg til symptomene er borte. Skal teste meg på nytt. Så vet jeg hvertfall.
Anonym-bruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 27 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev: Vi har hatt flere tilfeller her jeg bor, hvor de testet negativt, fikk symptomer og så testet positivt. Det tar litt tid før sykdommen bryter ut. Og hun siste beskrev at symptomene startet som kribling i hals, så dette kan være covid19. Test deg, eller isoler deg til symptomene er borte. Vet du om hun hadde andre symptomer? Når kom de evt?
Kvinne87Rogaland Skrevet 19. august 2020 #5 Skrevet 19. august 2020 2 minutter siden, Anonym-bruker skrev: Vet du om hun hadde andre symptomer? Når kom de evt?
Anbefalte innlegg