Gå til innhold

Selge klær brukt- hvordan oppgi mål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Hvilke mål på klærne bør jeg ha med når jeg skal selge klær på FINN? Har dere med lengde, bredde og ermlengde?

Når jeg måler midjen, altså bredden, ganger dere den med to for å få med baksiden. type er 50 cm bred, 100 cm midje? 

Anonymkode: 69eb9...d12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker bare merke og størrelse. Sier ifra om størrelsen er veldig stor eller liten... Hvorfor måle? 

Midjen går hele veien rundt, så ville målt rundt. Mål likt som når man måler på seg selv, så passer dine mål med de målene man normalt vet om seg selv. 

Skrevet

Topp fra xxx str M

Bukse Levis str 27/32

Kjole fra xxx str 38, (rekker rett under klærne på en som er 169cm høy.)

Dette er mer enn nok info. Skulle det vært noe mer må det være hva slags stoff det er.

Anonymkode: bdf50...2cc

Skrevet (endret)

Jeg synes det er veldig fint om folk oppgir mål siden størrelsene kan variere mye fra merke til merke. For meg er det helt greit om man oppgitt målene på plagget når det ligger flatt så lenge det er spesifisert

Finn har en størrelseskala som ikke alltid passer med det aktuelle plagget. For eksempel regner Finn størrelse 42 som XL, mens for en del merker tilsvarer XL 44, 46 eller enda større.  Det er derfor veldig greit med mål på plagget. 

Endret av Perelandra
Skrevet

Legg over et målebånd på bildene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...