AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #1 Del Skrevet 19. august 2020 Har noen vært i samme situasjon? Tanker? Erfaringer? Tips på veien? Vi er i midten av 30årene, han er nok mere betatt av meg enn jeg er av han.. men han støtter meg 100% uansett hva jeg bestemmer meg for. Anonymkode: 6dde7...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #2 Del Skrevet 19. august 2020 Hvis du har hans støtte så må du tenke på hva DU vil. Du har ikke mange årene igjen å bli gravid på. Anonymkode: 3bcb0...591 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #3 Del Skrevet 19. august 2020 Kjente hverandre i 7 mnd, bodde sammen i 6 mnd, så ble jeg gravid. Hans sånne ansikt ble vist for meg rett før jeg fødte. Kunne ønske jeg ventet. Anonymkode: 12a1e...216 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 19. august 2020 #4 Del Skrevet 19. august 2020 Med mindre du syns det er greit å risikere å bli alene med ansvaret, så bør du vurdere abort. Du kjenner jo ikke mannen særlig godt, men hvis du er gira på baby så gjør det kanskje saken enklere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #5 Del Skrevet 19. august 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har noen vært i samme situasjon? Tanker? Erfaringer? Tips på veien? Vi er i midten av 30årene, han er nok mere betatt av meg enn jeg er av han.. men han støtter meg 100% uansett hva jeg bestemmer meg for. Anonymkode: 6dde7...a78 Hvis du vet du klarer å være en god aleneforelder om det skulle skje, og har lyst på barn - så er vel det en fordel. Anonymkode: d2091...2d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #6 Del Skrevet 19. august 2020 Lykke til! Dere får ikke blitt kjent med hverandre. Dine hormoner starter, du er ikke ditt 'normale'. Ble selv gravid etter 3 mnd. For å si det mildt, angrer på at jeg ikke tok abort. Anonymkode: 5c26c...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #7 Del Skrevet 19. august 2020 Ble gravid etter 3 mnd med eksen😊 ja, det ble jo slutt.. Men jeg er evig takknemlig for sønnen min, aldri angret et sekund. Anonymkode: 68103...6fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Repus Asserts Skrevet 19. august 2020 #8 Del Skrevet 19. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lykke til! Dere får ikke blitt kjent med hverandre. Dine hormoner starter, du er ikke ditt 'normale'. Ble selv gravid etter 3 mnd. For å si det mildt, angrer på at jeg ikke tok abort. Anonymkode: 5c26c...a35 Wow! Så trist for barnet ditt! Hvorfor angrer du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 19. august 2020 #9 Del Skrevet 19. august 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lykke til! Dere får ikke blitt kjent med hverandre. Dine hormoner starter, du er ikke ditt 'normale'. Ble selv gravid etter 3 mnd. For å si det mildt, angrer på at jeg ikke tok abort. Anonymkode: 5c26c...a35 Enig. akkurat etter 3 mnd med meg og min eks. Bor ikke sammen👎Ubegripelig mye krangling før d røyk Endret 19. august 2020 av Jean-Jaques Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marisana Skrevet 19. august 2020 #10 Del Skrevet 19. august 2020 Ble gravid fire måneder etter at vi møttes. Ikke planlagt, men vi ble enige om å gjøre det beste ut av situasjonen. Han hadde ei fra før, så jeg visste jo at han er en god pappa på forhånd og at hvis noe skulle skje, så ville han stille opp. Jeg hadde også en god jobb, så jeg kunne klart meg alene i tillegg. Vi var uheldige og mistet jobbene våre begge to da jeg var ca fem måneder på vei, så vi fikk noen flere utfordringer enn vi så for oss. Det har heldigvis gått bra, vi er fortsatt sammen nå tre år senere, og venter nummer to. Så det kan gå bra, men etter så kort tid sammen må man ta høyde for at sjansen er stor for at det ikke fungerer også. Mange i godt etablerte forhold som går fra hverandre under barseltiden, nettopp fordi den tærer på et forhold. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #11 Del Skrevet 19. august 2020 Gratulerer med mirakelet i magen 🥰 Anonymkode: eb2cf...ba8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #12 Del Skrevet 19. august 2020 2 timer siden, Repus Asserts skrev: Wow! Så trist for barnet ditt! Hvorfor angrer du? Angrer ikke på barnet, men på faren. Det går jo selvsagt også ut over barnet at faren en forbanna idiot som kun tenker på seg selv og enda mer seg selv. Vært et helvete siden jeg forlot han da barnet var en baby. Det er trusler, søksmål osv. Er over halvveis nå i det minste. Det er en liten trøst i det minste. Anonymkode: 5c26c...a35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lacy Skrevet 19. august 2020 #13 Del Skrevet 19. august 2020 Vi ble gravide etter knappe 2-3 mnd😊 det var ingen dans på roser, men nå sitter vi her da, 7 år senere, sterkere enn noen gang og med to barn 😊 Hans følelser var nok sterkere enn mine i starten, men jeg elsker han, av hele mitt hjerte og han er alt for meg ❤️ han og ungene, vel og merke ❤️😊 Jeg ville gjort alt for han! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #14 Del Skrevet 19. august 2020 Hvorfor har dere ubeskyttet sex med menn dere egentlig ikke vil bære hans barn frem til? Hva med bruke kondom eller vente med sex til dere vet dere er skikkelig forelska? Anonymkode: aa577...f15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #15 Del Skrevet 19. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har dere ubeskyttet sex med menn dere egentlig ikke vil bære hans barn frem til? Hva med bruke kondom eller vente med sex til dere vet dere er skikkelig forelska? Anonymkode: aa577...f15 Hvorfor har menn sex uten kondom med kvinner de egentlig ikke vil ha barn med? gå og ta deg en bolle, gjerne med kondom på! Anonymkode: a2bc6...831 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 24/7SylviaPlath Skrevet 19. august 2020 #16 Del Skrevet 19. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har dere ubeskyttet sex med menn dere egentlig ikke vil bære hans barn frem til? Hva med bruke kondom eller vente med sex til dere vet dere er skikkelig forelska? Anonymkode: aa577...f15 Prevensjon feiler jo da din gjøk. TS sier ikke at hun ikke har brukt prevensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #17 Del Skrevet 19. august 2020 Ble gravid med etter å kjent hverandre en måned. Han ville ikke bli far. Jeg har heller ikke så stort nettverk rundt meg så var veldig i tvil om å beholde. Men bare visste at jeg kom til å klare meg som alenemor om det skulle skje. Etter fire måneder kom barnefaren på bedre tanker og vi ble sammen. Fødte barnet og når hun ble ett år flyttet han inn med oss. Med andre ord, Tok ting rolig. (Ja utenom bli gravid greiene.) nå tre år senere har vi unge nummer to og er forlovet. så det er mulighet for at det går bra. Anonymkode: a2bc6...831 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #18 Del Skrevet 19. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har dere ubeskyttet sex med menn dere egentlig ikke vil bære hans barn frem til? Hva med bruke kondom eller vente med sex til dere vet dere er skikkelig forelska? Anonymkode: aa577...f15 AMEN👍 Anonymkode: 4373b...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #19 Del Skrevet 20. august 2020 Samme skjedde oss. Vi er sammen nå nesten 20 år seinere. Med 2 barn sammen❤ Ikke noen lett start på et forhold. En kjenner ikke hverandre, sånn egentlig. Men fullt mulig å få til å funke. Du burde tenke gjennom om dette er en type mann du vil ha det bra med. Har dere felles referanser i livet? Interesser? Tenker dere nogenlunde likt om ting? Er dere enige om bosted? Hvilket forhold har han til familien sin? Klarer han å snakke om følelser? Hva har han av nettverk? Følelsene dine kjenner jo bare du. Men følelser kan jobbes med og er jo ikke konstante. Men det er viktig han er en person du i utgangspunktet trivs i lag med. Kanskje vil svar på spørsmål over kunne gi deg noen svar på om dette er en du vil satse på? Lykke til😊 Anonymkode: c0b32...8dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #20 Del Skrevet 21. august 2020 6 mnd før vi ble gravide, nå 15 år etterpå har vi 3 barn å er like forelsket Anonymkode: eb0fa...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå