Gå til innhold

Kvalme i i første svangerskap, ikke i andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du opplevd å være plaget med ekstrem kvalme i ett svangerskap for å være helt symptomfri i ett annet?

Anonymkode: c390b...fc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var kvalm de første 3-4 mnd av alle mine tre svangerskap..... 

Anonymkode: 66c70...3a6

Skrevet

Jeg var null trøtt, kvalm eller sliten i første svangerskap. I dette er jeg ofte ganske kvalm, helt utslitt, trøtt konstant og hodepine ut av en annen verden ☹️ Veldig forskjellige svangerskap!

Anonymkode: d30ba...d6d

Skrevet

Var veldig kvalm i svangerskap nr 2, men ikke noe i nr 1 og 3.

Nr 2 var jente, nr 1 og 3 var gutter(selv om det kan diskuteres om det har noen sammenheng med kvalme og kjønn)

Anonymkode: 6c8a1...e62

Skrevet

Var null kvalm i første, kvalm i typ 1 dag i andre og kvalm hele tiden i tredje svangerskap. Samme kjønn. 

Anonymkode: c171e...d3a

Skrevet

5 svangerskap, men mistet 4 gangerfør uke 12. Aldri vært kvalm i noen av mine, men dårlig matlyst. Har generelt kun vært noe trøtt det første trimester inkl denne graviditeten da jeg var i 1 trimester. 

Det er ikke alle som får så mye symptomer på at de er gravide.

Skrevet

Jeg var kvalm og kasta opp første trimester i første graviditet, i dette er jeg knapt kvalm i det hele tatt. Så helt forskjellig her 😇

Skrevet

Ingen symptomer i det hele tatt med nr 1. Med nr 2 føler jeg at jeg har alt😩 kvalm fortsatt i uke 28, halsbrann, bekkenplager, høy puls og svimmelhet. 

Anonymkode: 029c4...c8c

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var null trøtt, kvalm eller sliten i første svangerskap. I dette er jeg ofte ganske kvalm, helt utslitt, trøtt konstant og hodepine ut av en annen verden ☹️ Veldig forskjellige svangerskap!

Er det samme kjønn? 

Anonymkode: 2434e...3e7

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det samme kjønn? 

Anonymkode: 2434e...3e7

Vet ikke ennå 😃 første var gutt, det svangerskapet var helt symptomfritt omtrent (bortsett fra halsbrann lenger ut). Denne gangen var første trimester et mareritt av kvalme og trøtthet. Spent på kjønnet denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...