Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er gravid ca 4+3 og bestilte babyklister for lenge siden som kom nå denne uken. Er det farlig å begynne å ta det nå? Har lest att man bør begynne ved eggløsning .. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen grunn til å ta det. 

Anonymkode: 416b8...247

• Liker 1
Skrevet

Du kaster bort penger på tull. Du kan like greit putte litt gress opp i vagina, det virker like greit. 

Anonymkode: 21293...a99

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen grunn til å ta det. 

Anonymkode: 416b8...247

Joda for min mentale helse sin skyld. Ditt innlegg besvarte ikke spørsmålet mitt alls. Er det farlig å begynne nå?

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kaster bort penger på tull. Du kan like greit putte litt gress opp i vagina, det virker like greit. 

Joda for min mentale helse sin skyld er det verdt å ta det. Ditt innlegg besvarte ikke spørsmålet mitt alls. Er det farlig å begynne nå?

Skrevet
30 minutter siden, Chipndip skrev:

Joda for min mentale helse sin skyld er det verdt å ta det. Ditt innlegg besvarte ikke spørsmålet mitt alls. Er det farlig å begynne nå?

Snakk heller med helsepersonell hvis du har mentale problemer. 

Selvfølgelig er det ikke farlig å begynne nå, det gjør jo som sagt ingenting. Hvorfor ringer du ikke en spåtelefon og spør hvordan svangerskapet vil gå. 

Skrevet (endret)
13 timer siden, Chipndip skrev:

Hei, jeg er gravid ca 4+3 og bestilte babyklister for lenge siden som kom nå denne uken. Er det farlig å begynne å ta det nå? Har lest att man bør begynne ved eggløsning .. 

Det er ikke farlig å begynne å ta det nå! Man kan begynne ved eggløsning for å bli gravid, eller etter positiv test for å holde på graviditeten😊 Jeg tar det også for å roe nervene, og føler det hjelper for meg ved å bare føle ar jeg gjør noe! Tar 10 dråper tre ganger om dagen 10-15 min før et måltid. Usikker på hvor lenge man skal ta det, men tror det er til rundt uke 12🤔

Endret av Hopptimisten
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snakk heller med helsepersonell hvis du har mentale problemer. 

Selvfølgelig er det ikke farlig å begynne nå, det gjør jo som sagt ingenting. Hvorfor ringer du ikke en spåtelefon og spør hvordan svangerskapet vil gå. 

Tusen takk, jo jeg skal nog ta å ringe en Spåtelefon! Tusen takk for tipset, att jeg ikke har tenkt på det før! 😄

Skrevet
1 time siden, Hopptimisten skrev:

Det er ikke farlig å begynne å ta det nå! Man kan begynne ved eggløsning for å bli gravid, eller etter positiv test for å holde på graviditeten😊 Jeg tar det også for å roe nervene, og føler det hjelper for meg ved å bare føle ar jeg gjør noe! Tar 10 dråper tre ganger om dagen 10-15 min før et måltid. Usikker på hvor lenge man skal ta det, men tror det er til rundt uke 12🤔

Tusen takk for ditt svar Hopptimisten! 🌸

• Liker 1
Skrevet

Ikke støtt en slik industri for at du skal oppnå en placeboeffekt. Det er for lengst motbevist at homoepati har noen effekt med unntak av placebo, men hvor mye fungerer placebo for å motvirke en SA? Trolig ingenting.

Du kan ikke styre om noe skulle gå galt. Men for de fleste går det fint. Bare prøv å slappe av, kos deg med at du er gravid. Dette er dessverre ute av din kontroll

Anonymkode: 00f35...fb4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...