Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det på tide å forby den oppsøkende aktiviteten til Jehovas Vitner og andre fanatiske sekter, det har blitt så ille at de går etter små barn for å få flere medlemmer inn i sekten.

"Mamma, hva er dette for noe", sa hun til meg. Så kom hun med en brosjyre der det sto "Blir det noen gang slutt på all lidelse?", sier Schei til NRK."

https://www.nrk.no/trondelag/mor-reagerer-pa-at-datter-solveig-_8_-fikk-handskrevet-forkynnelsesbrev-fra-jehovas-vitner-1.15127603?fbclid=IwAR1DzXqHLy4csZGPbVj-tL2QnSh2yZq5hO2JjnaMkOUGAdcRz9ijwOS79Qk

Jehovas Vitner bruker COVID-19 situasjonen for alt den er verdt, det føyer seg inn i en rekke hendelser som de missbruker for sine dommedagsprofetier. Alt handler om å verve medlemmer som igjen generer penger til selskapet Vakttårnet.

Forsøk på oppsøkende verving og predikering i form av å gå på dørene til folk, ringe eller sende post må bli forbudt. JV bryter også med GDPR så lenge de har lister med adresser og telefonnummer lagret, uten disse listene så kan de ikke vite hvem som er mottagelig for propagandaen og hvem som slenger døra i trynet på de.

For de som ønsker å lære mer om denne sekten så anbefaler jeg https://www.jwfacts.com og https://jwvictims.org

Anonymkode: 7fe6c...66c

• Liker 8
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater påtrengende og oppsøkemde personer. Uansett om det gjelder salg, religion eller frivillighet. Jeg tar gjerne i mot en brosjyre, men vil ikke prate. Jeg er da et voksent menmeske som kan gå hkem å lese og selv finne ut hva jeg står for og vil støtte. Skriver derfor ned alle organisasjoner som jeg opplever for påtrengende. De støtter jeg ikke. Da er det lettere å finne noen få organisasjoner jeg liker og vil støtte. 

Kjenner noen som liker å irritere jehovas vitner ol. De inviterer de gjerne inn og har en laaaang samtale. Virker kritisk, stiller spørsmål, men samtidig får de til å tro de er bittelitt interessert. Etter en lang stund takker de for samtalen og sender de på dør. Da bruker jehovas unødvendig tud de kunnd brukt hos andre. Jeg gidder ikke dette da, orker ikke fremmede folk hos meg i 2t. 

Anonymkode: 74ecb...c7e

• Liker 4
Skrevet

Jeg inviterer de ikke inn, men er det fint vær så slår jeg gjerne av en lengre prat på trappa før jeg forteller at jeg er ansatt i den norske kirke 😂 

• Liker 7
Gjest commeilfaut
Skrevet
På 19.8.2020 den 20.06, AnonymBruker skrev:

Jehovas Vitner bruker COVID-19 situasjonen for alt den er verdt, det føyer seg inn i en rekke hendelser som de missbruker for sine dommedagsprofetier. Alt handler om å verve medlemmer som igjen generer penger til selskapet Vakttårnet.

JV elsker selvfølgelig kriser. Da blir mennesker redde, og blir de redde nok kan de kanskje overtales til å bli med i "de falske profeter".

Synes de fleste vitnene jeg har hatt på døra har oppført seg helt ok, men de har et helt sjokkerende lavt kunnskapsnivå på både bibeltekster og sin egen organisasjons historie.

Skrevet

Helt enig. Det er absolutt ikke greitt. Husker at jeg selv som barn ble livredd fordi det kom mennesker på døren som snakket om dommedag. 

• Liker 1
Skrevet

Jehovas Vitner er verste sort. Forby disse plageåndene.

Anonymkode: 95720...3aa

• Liker 4
Skrevet

Jehovas Vitner driver vranglære og kjetteri. I middelalderen havnet slike på bålet.

Anonymkode: fc927...329

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jehovas Vitner driver vranglære og kjetteri. I middelalderen havnet slike på bålet.

Anonymkode: fc927...329

Hadde JV vunnet frem ville vi raskt havnet i middelalderen.

Denne sekten er bunnfall.

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jehovas Vitner er verste sort. Forby disse plageåndene.

Jeg synes det er litt drøyt å forby sekten, men det burde vært forbudt å gå på dørene, sende SMS og adressert post til privatpersoner og dette burde gjelde for alle religiøse grupperinger.  

Anonymkode: 7fe6c...66c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...