Gå til innhold

Jeg dropper spriten!

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobber i butikk. Ny hånddesinfeksjon uten sprit  kommer i løpet de neste ukene. 

Anonymkode: 81dbc...c69

Dvs det er tomt for sprit (helsevesenet prioritert av leverandør) og man tar i bruk noe som kanskje ikke virker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt at vi blir bedt om å sprite hendene mot et virus som ikke eksisterer. LOL!

Anonymkode: 619c6...8f7

Skrevet
3 timer siden, Iceman skrev:

Dvs det er tomt for sprit (helsevesenet prioritert av leverandør) og man tar i bruk noe som kanskje ikke virker.

Den de har på apoteket er basert på hydrogenperoxyd.  Gammelt og godt middel det.

Anonymkode: 4d3d8...5f4

Skrevet

Så glad jeg er ferdig med å være gravid for jeg brakk meg av den lukten i hele graviditeten. Nå hadde det vært krise for min del. Hadde kastet opp 🤮

Anonymkode: 5b469...652

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, man kan visst få «traumer» av den minste lille ting i våre dager. Ubehag = traume = angst.

Anonymkode: db03c...4f7

Nja, å få traume av å sprite seg tviler jeg på at kan skje, men at TS blir trigget av spriten det tror jeg på. Triggere kan skape angst, spesielt hos traumatiserte mennesker. Lukt er en veldig sterk trigger hos mange. F.eks en person som har opplevd voldtek kan trigges hvis h*n lukter noe som ligner på lukten til overgriperen (f.eks sprit, parfyme, deodorant etc.).

Skrevet
27 minutter siden, Brimi skrev:

Nja, å få traume av å sprite seg tviler jeg på at kan skje, men at TS blir trigget av spriten det tror jeg på. Triggere kan skape angst, spesielt hos traumatiserte mennesker. Lukt er en veldig sterk trigger hos mange. F.eks en person som har opplevd voldtek kan trigges hvis h*n lukter noe som ligner på lukten til overgriperen (f.eks sprit, parfyme, deodorant etc.).

Det vet jeg, men det er dessverre blitt veldig vanlig å påstå man får traumer og angst av alt mulig, uten at det er reelt. Begrepene blir dessverre utvannet av dette.

Anonymkode: db03c...4f7

• Opprett ny...