Mathias Skrevet 18. september 2002 #1 Del Skrevet 18. september 2002 Har dere lest denne art om konflikter/konflikthåntering mellom barn og voksne? Det er litt av et ansvar vi har... http://www.dagbladet.no/dinside/2002/09/18/349112.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 18. september 2002 #2 Del Skrevet 18. september 2002 Ja det kan du si! :D Jeg prøver så godt jeg kan, men det er jammen ikke alltid tolmodigheten strekker til..... Nå har jeg ikke en av de værste hissigproppene heller da, heldligvis! Det som er litt morsomt, er at det jeg har forklart for min toåring, gjentar han til andre som er litt mindre. Da er han liksom stor, og skal fortelle de hvordan de skal gjøre ting. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #3 Del Skrevet 18. september 2002 Dette er noe jeg brenner for!!! Er nokså trofast mot denne teorien, og det er rett og slett fordi jeg selv husker hvor frustrerende det var å bli "kneblet" med "fordi det er slik, og fordi jeg sier det". Den dag i dag er jeg her jeg helt elendig når det gjelder heftige diskusjoner...det stopper helt opp for meg Har bevisst holdt meg unna dette helt siden vår jente var bitteliten, og i dag er hun en svært fornuftig 5 åring som så og si aldri trosser eller gjør gale ting. Selvsagt kan hun motverge seg eller stå på sine meninger (det må hun jo få lov til!), og har hun klare og fornuftige argumentasjoner så er det ikke bestandig mamman og pappan "vinner" diskusjonen Rett skal være rett, uansett om man er liten eller stor Klem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå