AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 Dere som har tatt eggdonasjon/IVF og testet akkurat etter en uke...hvilken graviditetstest brukte dere?? Jeg har vært gravid 2 ganger før og pleide å bestille test fra ebay som man kan bruke veldig tidlig. Men denne gangen bestilte jeg ikke noe fra ebay pga corona. Så lurer på om hvilken test jeg kan få kjøpt fra butikken/ apoteket som man kan ta tidlig?? Anonymkode: 0292c...ef1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dere som har tatt eggdonasjon/IVF og testet akkurat etter en uke...hvilken graviditetstest brukte dere?? Jeg har vært gravid 2 ganger før og pleide å bestille test fra ebay som man kan bruke veldig tidlig. Men denne gangen bestilte jeg ikke noe fra ebay pga corona. Så lurer på om hvilken test jeg kan få kjøpt fra butikken/ apoteket som man kan ta tidlig?? Anonymkode: 0292c...ef1 Det er vel noen du kan ta opptil 6 dager før forventet mens, RFSU test tidlig på butikken, og andre typer på apoteket. Anonymkode: d9d8a...d45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå