Gå til innhold

Oslo er knallrødt!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I Folkehelseinsituttets nye ukesrapport går det fram at Oslo registrerte 32,9 smittede per 100 000 innbyggere i uke 32 og 33 samlet. Det er en økning fra 24,2 smittede per 100 000 innbyggere i uke 31 og 32 samlet.

image.png.5ea57ec119965b84f32098088f035b5a.png

Anonymkode: 8982b...3db

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

0.0329% av 100k .. 

Det er så lav smitterate at det ikke er morsomt engang.. 
Det er hysteri. Finnes intet annet ord for det. 

Begynner vi snakke 50% smittede, DET ville vært rødt det.. Eller 10% ... 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysteri..... skadene er større enn gevinsten ved nedstengning.

Endret av Thepig
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med nedstegning av Oslo som man gjorde med Helsinki. 

Anonymkode: 9624c...d7f

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Total digresjon, men jeg håper vi ser den samme overskriften om valgmålingene om et års tid!

Anonymkode: 60030...561

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Total digresjon, men jeg håper vi ser den samme overskriften om valgmålingene om et års tid!

Nei, la oss for all del ikke håpe det!

Anonymkode: cb890...9b0

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss ikke håpe det.. Da øker skatten osv.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om regjeringspartiene blir gjenvalgt etter å ha ruinert økonomien og vinglet frem og tilbake, så forstår jeg ingen ting! Jeg har stemt på to av regjeringspartiene tidligere: aldri igjen!

Anonymkode: 8707d...97a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om regjeringspartiene blir gjenvalgt etter å ha ruinert økonomien og vinglet frem og tilbake, så forstår jeg ingen ting! Jeg har stemt på to av regjeringspartiene tidligere: aldri igjen!

Du tror at en rød regjering ville brydd seg mer, eller vinglet mindre? Naiv, du.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smitten er lav nå iforhold til hva den blir senere i høst/vinter.  Winter is coming som de sier i Game of thrones. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AndreasBR skrev:

La oss ikke håpe det.. Da øker skatten osv.. 

Noe kan vi være enige om.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har egentlig ikke så mye å si. Tror regjeringen hadde vært akkurat like tafatte i håndtering av pandemien, om ikke mer, med tåkefyrsten ved roret.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På tide med nedstegning av Oslo som man gjorde med Helsinki. 

Anonymkode: 9624c...d7f

På tide å stenge ned media som nå bidrar sterkt til å ødelegge Norge med sin skremselspropaganda!

Anonymkode: c9788...ccf

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Iceman skrev:

Noe kan vi være enige om.

Egentlig bør alle være enige om "Jeg er ikke enig i det du sier, men jeg forsvarer din rett til å si det" 
Hadde alle vært enige om dette, kunne man hatt ordentlige debatter der ikke bare PK-siden fikk prate. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tror at en rød regjering ville brydd seg mer, eller vinglet mindre? Naiv, du.

Jeg tror at en rød regjering ville vært mye værre. Fordi venstresiden generelt liker å bestemme over folk og lage regler og påbud.

Dessuten virker det somom  venstresiden er veldig glad i munnbind. Noe jeg ikke liker.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AndreasBR skrev:

Egentlig bør alle være enige om "Jeg er ikke enig i det du sier, men jeg forsvarer din rett til å si det" 
Hadde alle vært enige om dette, kunne man hatt ordentlige debatter der ikke bare PK-siden fikk prate. 

Ytringsfriheten er dessverre i ferd med å forsvinne, det ser man tydelige tegn til.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at en rød regjering ville vært mye værre. Fordi venstresiden generelt liker å bestemme over folk og lage regler og påbud.

Dessuten virker det somom  venstresiden er veldig glad i munnbind. Noe jeg ikke liker.

Munnbind bør ikke handle om hvilken "side" du er på. Forsåvidt er det som gjelder nå ikke høyre mot venstre men om du for eller imot globalisme og om du støtter ytringsfrihet eller ikke.

Brukere av munnbind kan du nok finne på alle kanter av politikken.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Iceman skrev:

Munnbind bør ikke handle om hvilken "side" du er på. Forsåvidt er det som gjelder nå ikke høyre mot venstre men om du for eller imot globalisme og om du støtter ytringsfrihet eller ikke.

Brukere av munnbind kan du nok finne på alle kanter av politikken.

Jeg fatter heller ikke hvorfor munnbind knyttes så opp politisk. I USA er det jo ca ingen av Trump-tilhengerne som bruker det, mens demokratene er munnbind-vennlige. Og nå også her i Norge, tydeligvis. Bare at her er det "sosialistene" mot de "konservative", egentlig litt som i USA, bortsett fra at man ikke HELT kan sidestille republikanerne med den norske høyresida. Men uansett; WHY??

Anonymkode: cc7d3...af3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fatter heller ikke hvorfor munnbind knyttes så opp politisk. I USA er det jo ca ingen av Trump-tilhengerne som bruker det, mens demokratene er munnbind-vennlige. Og nå også her i Norge, tydeligvis. Bare at her er det "sosialistene" mot de "konservative", egentlig litt som i USA, bortsett fra at man ikke HELT kan sidestille republikanerne med den norske høyresida. Men uansett; WHY??

Høyresiden verdsetter invididets og familiens frihet høyere enn venstresiden. For venstresiden er staten viktigere enn individet og familien.

Dermed får man sånne morsomme effekter med munnbind 🙂 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville vært veldig uheldig om munnbind skulle blitt en politisk sak i Norge og når vi gradvis går mot økt bruk av det. Man er avhengige av at de aller fleste tar det i bruk slik de gjør i mange asiatiske land, ellers blir det amerikanske tilstander.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...