AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 Jeg er en kvinne midt i tredveårene. Jeg har lagt merke til et mønster på tinder som jeg ikke kommer ut av. Jeg har en profil med bilder av kun meg (ikke venner). Jeg har skrevet de viktigeste tingene om meg i bio; by, yrke, interesser og høyde. Jeg er 186 cm, tenker det er like greit å si det som det er med en gang. Jeg har ikke skrevet noe om høydekrav eller andre krav til mannen. Jeg er ikke så oppdatt av utseende, jeg er heller opptatt av yrke og utdanning. Ikke rikdom, men at de er inteligente, følger med, og interesante å prate med. Jeg tiltrekkes av akademikere som feks jurister, økonomer og lignende. Jeg har ikke noe krav til et spesifikt yrke eller utdanning, mennesket er mye mer enn yrket og utdnningen. Det er personligheten som er viktig, men det er disse personene jeg tiltrekkes av. Når jeg trykker like på disse profilene så blir det match rundt 30% av gangene. En del av mennene jeg ikke matcher med er lavere enn meg, andre oppgir ikke høyden, så jeg tenker at høyde kan være grunnen til at noen ikke trykker like. Jeg er heller ikke blant de aller vakreste kvinnene på tider.Noen av mennene skriver i bio at de bor i en annen by enn meg. Jeg får en god del like generelt sett, mange håndtverkere, ingeniører, eller ansatte på plattform og båt med utdannelse for yrket sitt. De tar ofte kontakt først, de er hygelige og interesserte i meg. De tar gjerne initativ til kontakt flere ganger, feks hver dag. Jeg har gått på dater med noen av de. Tilbake til den første gruppen med feks jurister eller økonomer. Når vi først har match er det ofte jeg som tar første initativ til kontakt. En del av de svarer meg med en gang og det utvikler seg til en samtale. Jeg opplever at samtalen går bra. De deltar aktivt i samtalen, deler av seg selv, skriver lange svar, spør meg om ting. Jeg får tilbakemeldinger i den første samtalen om at de er enige med meg, jeg er interesaant, morsom og lignende. De kan flørte litt, snakke om fremtiden, feks har du ikke gjort det eller smakt den vinen, da må vi gjøre det sammen. Jeg merker vanligvis når noen ikke er interessert i å prate og de svarer kort for å være høflig. Vi kan bruke flere timer på å skrive til hverandre i første samtale og blir godt kjent. En av oss avslutter gjerne fordi det er sent på kvelden, det kan godt være at det er meg. Men så blir de stille. Når jeg på nytt tar initativ til kontakt svarer de ikke med en gang (kan jo være opptatt med noe annet). De svarer kort, ikke så personlige i svarene, men mer generelle, og de spør lite tilbake. Jeg forstår ikke hva som har sjedd mellom første gang vi pratet da samtalen fløt godt og nå? Det kan være en dag tilbake i tid, to-tre dager, eller lengre. Hvordan kommer jeg inn i den gode samtalen igjen? Har disse mennene egentlig aldri vært interessert i meg og brukt meg som tidsfordriv en kveld? De pleier ikke slette meg heller. Det ender med at jeg sletter de eller tinder etter noen uker eller måneder hvor de ikke har svart og det har vært helt stille. Noen av mennene er kjekke, de vet det nok selv og kan få hvem de vil, andre er litt under gjennomsittet pene. Har dere noen analyser og tips? Anonymkode: a0871...736
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 Dagens dating verden er helt på trynet, folk driver med mye tidsfordriv dessverre. Og på tinder hopper dem fort over på neste mann /dame de matcher med. Må klaffe skikkelig på noe for at noen gidder å prioritere deg i lengden. Jeg har opplevd det samme som deg og tro meg det er ingenting galt med deg eller meg 😄 Anonymkode: b3ffc...df7 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 Samme skjer gjerne her også. Samtalen flyter og er god en hel dag/kveld, og så blir det helt stille dagen etterpå. Sletter de gjerne etter ei uke eller noe sånt. Får være måte på hvor lenge man gidder å holde kontakt med en som bare svarer på spørsmål, og ikke holder en samtale. Anonymkode: 6168c...1eb
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 Det skal mye til å finne en seriøs mann på tinder, og mye skal klaffe da de som sveiper på tinder stadig finner noe de selv mener er en bedre og mer intressant person en forrige man matchet og var på date med. Traff en fyr fra tinder, og da han kysset meg luktet det reker av ansiktet hans. Syntes det var ubehagelig, men tenkte at han sikkert hadde spist reker da. Vi traff hverandre noen ganger og endte opp med sex. Da han tok av seg buksa og jeg kom i nærheten av penisen hans, luktet den kondom. Droppa hele fyren. Dagen etterpå så jeg han ute med ei annen kvinne. Så begge gangene han var hos meg tror jeg han nettopp hadde truffet noen andre rett før. Det er bare så hinsides kvalmt at jeg har ikke ord. Gikk to måneder og fikk ny SMS av han «Du bare ghosta meg du. Har tenkt mye på deg» Han ble kjapt blokkert. Og sånn holder 90% av mannfolka på Tinder på. Den appen skal ikke inn på min telefon noen gang igjen 😅 Anonymkode: 08c89...c80
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #5 Skrevet 19. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Det skal mye til å finne en seriøs mann på tinder, og mye skal klaffe da de som sveiper på tinder stadig finner noe de selv mener er en bedre og mer intressant person en forrige man matchet og var på date med. Traff en fyr fra tinder, og da han kysset meg luktet det reker av ansiktet hans. Syntes det var ubehagelig, men tenkte at han sikkert hadde spist reker da. Vi traff hverandre noen ganger og endte opp med sex. Da han tok av seg buksa og jeg kom i nærheten av penisen hans, luktet den kondom. Droppa hele fyren. Dagen etterpå så jeg han ute med ei annen kvinne. Så begge gangene han var hos meg tror jeg han nettopp hadde truffet noen andre rett før. Det er bare så hinsides kvalmt at jeg har ikke ord. Gikk to måneder og fikk ny SMS av han «Du bare ghosta meg du. Har tenkt mye på deg» Han ble kjapt blokkert. Og sånn holder 90% av mannfolka på Tinder på. Den appen skal ikke inn på min telefon noen gang igjen 😅 Anonymkode: 08c89...c80 Så forbanna jævelig ekkelt 🤮 ikke ta en dusj en gang etter han har slikket ei dame med underlivsproblem (reker skal det ikke lukte av et friskt underliv) og skal på date. Og den frekkheten å kysse deg vel vitende om dette. Fysj, bra du ghostet. Anonymkode: 2fcba...771 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #6 Skrevet 19. august 2020 Jeg opplever det samme, og ser hvor kynisk en kan bli av Tinder. Plutselig dukker det opp en ny match og en endrer fokus, du har blitt gammelt-nytt før du vet ordet av det. Jeg møtte en mann en stund som virket klar for å gifte seg med en gang, men så tenkte han vel at det fantes noe enda bedre og swipet videre. En jeg fikk kjempe kjemi med nå nylig og har snakket med på tlf. har plutselig blitt stille, jeg antar en ny match er årsaken. Så.. jeg tror en må ta Tinder for det det er. Et kjøttmarked der du fort går ut på dato. Mine forventninger er lave, men kanskje jeg er heldig en gang. Anonymkode: ab0c3...665 4
Sykkelkopp Skrevet 19. august 2020 #7 Skrevet 19. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi kan bruke flere timer på å skrive til hverandre i første samtale og blir godt kjent. Anonymkode: a0871...736 Her ligger problemet ditt. Ikke bruk så mye tid på å prøve å bli kjent med noen online. Du må bli kjent helt på nytt igjen når du møter dem. Og innen du har snakket flere timer har de kanskje funnet noen nye og spennende å snakke med Prøv å planlegg å møte dem innen de ti første meldingene. Og ta en date som er lite...bindende. Ikke gå på restaurant. Ta en spasertur eller kaffe hvor du kan dra igjen etter 20min 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #8 Skrevet 19. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne midt i tredveårene. Jeg har lagt merke til et mønster på tinder som jeg ikke kommer ut av. Jeg har en profil med bilder av kun meg (ikke venner). Jeg har skrevet de viktigeste tingene om meg i bio; by, yrke, interesser og høyde. Jeg er 186 cm, tenker det er like greit å si det som det er med en gang. Jeg har ikke skrevet noe om høydekrav eller andre krav til mannen. Jeg er ikke så oppdatt av utseende, jeg er heller opptatt av yrke og utdanning. Ikke rikdom, men at de er inteligente, følger med, og interesante å prate med. Jeg tiltrekkes av akademikere som feks jurister, økonomer og lignende. Jeg har ikke noe krav til et spesifikt yrke eller utdanning, mennesket er mye mer enn yrket og utdnningen. Det er personligheten som er viktig, men det er disse personene jeg tiltrekkes av. Når jeg trykker like på disse profilene så blir det match rundt 30% av gangene. En del av mennene jeg ikke matcher med er lavere enn meg, andre oppgir ikke høyden, så jeg tenker at høyde kan være grunnen til at noen ikke trykker like. Jeg er heller ikke blant de aller vakreste kvinnene på tider.Noen av mennene skriver i bio at de bor i en annen by enn meg. Jeg får en god del like generelt sett, mange håndtverkere, ingeniører, eller ansatte på plattform og båt med utdannelse for yrket sitt. De tar ofte kontakt først, de er hygelige og interesserte i meg. De tar gjerne initativ til kontakt flere ganger, feks hver dag. Jeg har gått på dater med noen av de. Tilbake til den første gruppen med feks jurister eller økonomer. Når vi først har match er det ofte jeg som tar første initativ til kontakt. En del av de svarer meg med en gang og det utvikler seg til en samtale. Jeg opplever at samtalen går bra. De deltar aktivt i samtalen, deler av seg selv, skriver lange svar, spør meg om ting. Jeg får tilbakemeldinger i den første samtalen om at de er enige med meg, jeg er interesaant, morsom og lignende. De kan flørte litt, snakke om fremtiden, feks har du ikke gjort det eller smakt den vinen, da må vi gjøre det sammen. Jeg merker vanligvis når noen ikke er interessert i å prate og de svarer kort for å være høflig. Vi kan bruke flere timer på å skrive til hverandre i første samtale og blir godt kjent. En av oss avslutter gjerne fordi det er sent på kvelden, det kan godt være at det er meg. Men så blir de stille. Når jeg på nytt tar initativ til kontakt svarer de ikke med en gang (kan jo være opptatt med noe annet). De svarer kort, ikke så personlige i svarene, men mer generelle, og de spør lite tilbake. Jeg forstår ikke hva som har sjedd mellom første gang vi pratet da samtalen fløt godt og nå? Det kan være en dag tilbake i tid, to-tre dager, eller lengre. Hvordan kommer jeg inn i den gode samtalen igjen? Har disse mennene egentlig aldri vært interessert i meg og brukt meg som tidsfordriv en kveld? De pleier ikke slette meg heller. Det ender med at jeg sletter de eller tinder etter noen uker eller måneder hvor de ikke har svart og det har vært helt stille. Noen av mennene er kjekke, de vet det nok selv og kan få hvem de vil, andre er litt under gjennomsittet pene. Har dere noen analyser og tips? Anonymkode: a0871...736 For mye chatting, for lite action. Avtal date i løpet av samme kveld dere kommer i prat. Ikke prat ihjel alt. Det er kun irl at man forstår hvilken person man har med å gjøre og hvorvidt det er kjemi der. Å fortsette med slik lang chatting og opparbeide forventninger, men møte skuffelser, vil slite deg ut i lengden. Det er Tinder. Anonymkode: 4c714...f0f 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #9 Skrevet 19. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: En jeg fikk kjempe kjemi med nå nylig og har snakket med på tlf. har plutselig blitt stille, jeg antar en ny match er årsaken. En ny match? ... Jeg har over tusen matcher. Det er ikke sånn at man snakker med én og én match om gangen. Så det at han har fått en ny match er neppe årsaken. Anonymkode: 27ea4...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #10 Skrevet 19. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: En ny match? ... Jeg har over tusen matcher. Det er ikke sånn at man snakker med én og én match om gangen. Så det at han har fått en ny match er neppe årsaken. Anonymkode: 27ea4...aa5 Hva skal du med alle de matchene? Altså, planlegger du å snakke med alle sammen eller bare samler du på de til en dag du kjeder deg eller noe sånt? Bare lurer for jeg sletter etterhvert som det ikke skjer noe og har aldri mer enn 20 matcher liggende. Ser ikke helt vitsen? Anonymkode: 6168c...1eb 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #11 Skrevet 19. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skal du med alle de matchene? Altså, planlegger du å snakke med alle sammen eller bare samler du på de til en dag du kjeder deg eller noe sånt? Bare lurer for jeg sletter etterhvert som det ikke skjer noe og har aldri mer enn 20 matcher liggende. Ser ikke helt vitsen? Anonymkode: 6168c...1eb Ingen plan. Sveiper når jeg bæsjer. Svarer på meldinger jeg får (også når jeg bæsjer). Det er bare tidsfordriv når jeg kjeder meg. Anonymkode: 27ea4...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #12 Skrevet 19. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen plan. Sveiper når jeg bæsjer. Svarer på meldinger jeg får (også når jeg bæsjer). Det er bare tidsfordriv når jeg kjeder meg. Anonymkode: 27ea4...aa5 Interessant. Så det er aldri planen at det skal bli noe date ut av det? Eller bæsjer du sykt ofte så du klarer å holde en samtale gående? Anonymkode: 6168c...1eb 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #13 Skrevet 19. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Interessant. Så det er aldri planen at det skal bli noe date ut av det? Eller bæsjer du sykt ofte så du klarer å holde en samtale gående? Riktig, ingen plan. Det hender jeg takker ja til en date i ny og ne (avslår de fleste). Så jeg har møtt en håndfull folk. Har hatt et langvarig forhold med en Tindermatch også (over 3 år). Og 4-5 «lekevenner». Men jeg har altså ikke noen mål og mening med Tinder. Sveiper som sagt når jeg bæsjer, og så tar jeg det bare derfra. Svarer omtrent en gang om dagen i snitt. Noen dager svarer jeg ikke i det hele tatt. Ser det er noen som forsvinner en sjelden gang i blant, men de aller, aller fleste ser ut til å synes det er helt ok med en slik «brevvenn». Noen blir sågar mer utålmodige etter å treffes når samtalen går så «tregt». Eller vil ha meg over på andre medier, i håp om at jeg svarer raskere der. Anonymkode: 27ea4...aa5 1
Hr. Aktiv Skrevet 19. august 2020 #14 Skrevet 19. august 2020 Første tanken min med dette innlegget er at hun er ikke interessert i meg, men det jeg har skapt. Det vil etter hvert skinne igjennom under veis i samtalen. Her er det et jag om penger og status. Det som er viktig. For all del hun skal få lov til det, men ikke forvent at alle menn faller for den "betalte" kjærligheten. Noen menn liker faktisk litt ekte kjærlighet i bildet også.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #15 Skrevet 19. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svarer omtrent en gang om dagen i snitt. Noen dager svarer jeg ikke i det hele tatt. Ser det er noen som forsvinner en sjelden gang i blant, men de aller, aller fleste ser ut til å synes det er helt ok med en slik «brevvenn». Noen blir sågar mer utålmodige etter å treffes når samtalen går så «tregt». Eller vil ha meg over på andre medier, i håp om at jeg svarer raskere der. Anonymkode: 27ea4...aa5 Skjønner. Jeg antar at de som syns det er ok med så treg samtale kjører samme strategi selv og liker generelt oppmerksomhet. For all del, det er noen matcher samtalen går så tregt med her og, men da er gjerne ikke interessen særlig til stede hos noen av oss, så egentlig er det jo bare tullete. Eller så blir den bare liggende der i påvente av at jeg får tid til å dra på date, men innen den tid har stort sett en som er mer interessert kapret det åpne vinduet i kalenderen. Anonymkode: 6168c...1eb
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #16 Skrevet 19. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Jeg antar at de som syns det er ok med så treg samtale kjører samme strategi selv og liker generelt oppmerksomhet. For all del, det er noen matcher samtalen går så tregt med her og, men da er gjerne ikke interessen særlig til stede hos noen av oss, så egentlig er det jo bare tullete. Eller så blir den bare liggende der i påvente av at jeg får tid til å dra på date, men innen den tid har stort sett en som er mer interessert kapret det åpne vinduet i kalenderen. Anonymkode: 6168c...1eb For all del, de fleste damer er nok i «min situasjon». Overflod av matcher, og ikke noe å stresse med, så derfor heller ingen grunn til å drive og mase på folk og starte samtaler osv. Så jeg har «bare» ca 100 samtaler åpne, i forhold til altså over 1000 matcher liggende helt urørte. Så når jeg aldri starter samtaler eller tar initiativ, og de fleste damer heller aldri gjør det, så blir det jo dermed ikke noe av de fleste matchene. De fleste damer bruker selvfølgelig heller tiden sin på de ivrige mannfolkene som starter samtaler, enn å selv drive å jakte på en latsabb som meg. Men det er altså tydeligvis noen damer også som starter samtaler, og holder ut en litt «middels entusiastisk» fyr som bare svarer i ny og ne. Hadde jeg vært ute etter noe spesielt, eller hatt en plan med Tinder, så hadde jeg selvsagt vært mye mer på, og tatt mer initiativ på matchene mine (og da hadde tusen matcher kanskje vært altfor mye å holde styr på). Men når ting er som de er, at det er bare tidsfordriv på dass, og takker ja til en date en sjelden gang i blant, når en søt dame tar initiativ, så ser jeg ikke noen grunn til å gjøre noe annerledes. Trives med tingenes tilstand. Anonymkode: 27ea4...aa5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #17 Skrevet 19. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne midt i tredveårene. Jeg har lagt merke til et mønster på tinder som jeg ikke kommer ut av. Jeg har en profil med bilder av kun meg (ikke venner). Jeg har skrevet de viktigeste tingene om meg i bio; by, yrke, interesser og høyde. Jeg er 186 cm, tenker det er like greit å si det som det er med en gang. Jeg har ikke skrevet noe om høydekrav eller andre krav til mannen. Jeg er ikke så oppdatt av utseende, jeg er heller opptatt av yrke og utdanning. Ikke rikdom, men at de er inteligente, følger med, og interesante å prate med. Jeg tiltrekkes av akademikere som feks jurister, økonomer og lignende. Jeg har ikke noe krav til et spesifikt yrke eller utdanning, mennesket er mye mer enn yrket og utdnningen. Det er personligheten som er viktig, men det er disse personene jeg tiltrekkes av. Når jeg trykker like på disse profilene så blir det match rundt 30% av gangene. En del av mennene jeg ikke matcher med er lavere enn meg, andre oppgir ikke høyden, så jeg tenker at høyde kan være grunnen til at noen ikke trykker like. Jeg er heller ikke blant de aller vakreste kvinnene på tider.Noen av mennene skriver i bio at de bor i en annen by enn meg. Jeg får en god del like generelt sett, mange håndtverkere, ingeniører, eller ansatte på plattform og båt med utdannelse for yrket sitt. De tar ofte kontakt først, de er hygelige og interesserte i meg. De tar gjerne initativ til kontakt flere ganger, feks hver dag. Jeg har gått på dater med noen av de. Tilbake til den første gruppen med feks jurister eller økonomer. Når vi først har match er det ofte jeg som tar første initativ til kontakt. En del av de svarer meg med en gang og det utvikler seg til en samtale. Jeg opplever at samtalen går bra. De deltar aktivt i samtalen, deler av seg selv, skriver lange svar, spør meg om ting. Jeg får tilbakemeldinger i den første samtalen om at de er enige med meg, jeg er interesaant, morsom og lignende. De kan flørte litt, snakke om fremtiden, feks har du ikke gjort det eller smakt den vinen, da må vi gjøre det sammen. Jeg merker vanligvis når noen ikke er interessert i å prate og de svarer kort for å være høflig. Vi kan bruke flere timer på å skrive til hverandre i første samtale og blir godt kjent. En av oss avslutter gjerne fordi det er sent på kvelden, det kan godt være at det er meg. Men så blir de stille. Når jeg på nytt tar initativ til kontakt svarer de ikke med en gang (kan jo være opptatt med noe annet). De svarer kort, ikke så personlige i svarene, men mer generelle, og de spør lite tilbake. Jeg forstår ikke hva som har sjedd mellom første gang vi pratet da samtalen fløt godt og nå? Det kan være en dag tilbake i tid, to-tre dager, eller lengre. Hvordan kommer jeg inn i den gode samtalen igjen? Har disse mennene egentlig aldri vært interessert i meg og brukt meg som tidsfordriv en kveld? De pleier ikke slette meg heller. Det ender med at jeg sletter de eller tinder etter noen uker eller måneder hvor de ikke har svart og det har vært helt stille. Noen av mennene er kjekke, de vet det nok selv og kan få hvem de vil, andre er litt under gjennomsittet pene. Har dere noen analyser og tips? Anonymkode: a0871...736 Økonomer og jurister er ofte veldig attraktive på ene eller andre måten, tror de yrkesgruppene tiltrekker mange damer. Økonomer og jurister er gjerne menn som også vil ha veldig pene og unge koner, modell hvis han får tak i det. Men er også vanskelig å plukke ut folk og velge de riktige menneskene over en dating app, så ikke ta det som et nederlag om de slutter å svare. Har selv vært dum og valgt vekk menn som kunne vært bra og valgt de som bare var raringer og useriøse. Prøv å møt de så fort du kan og ikke snakk så mye over nettet. Menn juger i profilen, med bildene og hvem de er. Har blitt skuffet og lurt der. Selv opplever jeg at alle menn svarer og holder kontakten. Men har opplevd å møte mennene og at det ikke blir flere dater og han er aktiv på disse appene når vi holder på og ligger sammen, det er jævlig. Så jeg stoler ikke på menn i det hele tatt. Det har skjedd med han ene eksen og han jeg traff i våres som virket som en ordentlig fyr som var rolig og sjenert av seg og ikke så kjekk. Det finnes kjekke menn som er tilbakestående, de er jo ikke noe attraktive. Men det finnes skalla og feite menn som player unge og vakre damer, de har ofte sjarm, karisma, er sosialt intelligente og har en ordentlig jobb. Anonymkode: c9978...db3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #18 Skrevet 19. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg vært ute etter noe spesielt, eller hatt en plan med Tinder, så hadde jeg selvsagt vært mye mer på, og tatt mer initiativ på matchene mine (og da hadde tusen matcher kanskje vært altfor mye å holde styr på). Men når ting er som de er, at det er bare tidsfordriv på dass, og takker ja til en date en sjelden gang i blant, når en søt dame tar initiativ, så ser jeg ikke noen grunn til å gjøre noe annerledes. Trives med tingenes tilstand. Anonymkode: 27ea4...aa5 Ja, det er nok sånn. I og med at jeg har en plan så orker jeg ikke holde styr på så mange samtaler så derfor sletter jeg de som går tregt og fjerner matcher etter en stund når det ikke skjer noe. Syns det skulle være litt merkelig å sende en melding til noen jeg matchet med i mai liksom. Man ser verden utfra sitt eget perspektiv så innimellom glemmer man at ikke alle gjør som en selv gjør eller har samme mål som det en selv har 😊 Anonymkode: 6168c...1eb
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #19 Skrevet 19. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man ser verden utfra sitt eget perspektiv så innimellom glemmer man at ikke alle gjør som en selv gjør eller har samme mål som det en selv har 😊 Anonymkode: 6168c...1eb Haha, det er veldig sant. Det hender jeg får kjeft av damer når jeg takker nei til date. «Hva gjør du her da, da?! Hva faen er vitsen med å være på Tinder hvis du ikke vil på date? Hva feiler deg?» Det høres kanskje rimelig ut hvis man kun bruker Tinder som et verktøy for å skaffe seg en ny sjelevenn, men når man sitter med et distansert og litt likegyldig forhold til appen, så føles det helt absurd å bli utskjelt på den måten for å takke høflig nei til en date, etter å ha hatt en hyggelig, liten prat. Skulle likt å se hva KG hadde syntes om det var menn som skjelte ut damer på den måten for å takke nei til date. Lett å glemme at ikke alle har samme mål og mening som en selv, ja. Anonymkode: 27ea4...aa5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #20 Skrevet 20. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, det er veldig sant. Det hender jeg får kjeft av damer når jeg takker nei til date. «Hva gjør du her da, da?! Hva faen er vitsen med å være på Tinder hvis du ikke vil på date? Hva feiler deg?» Det høres kanskje rimelig ut hvis man kun bruker Tinder som et verktøy for å skaffe seg en ny sjelevenn, men når man sitter med et distansert og litt likegyldig forhold til appen, så føles det helt absurd å bli utskjelt på den måten for å takke høflig nei til en date, etter å ha hatt en hyggelig, liten prat. Skulle likt å se hva KG hadde syntes om det var menn som skjelte ut damer på den måten for å takke nei til date. Lett å glemme at ikke alle har samme mål og mening som en selv, ja. Anonymkode: 27ea4...aa5 Men er du tydelig og klar på at du ikke er ute etter noe spesielt da? For det er skikkelig kjedelig når man investerer og bruker tid på å chatte med noen og de bare er der inne for å henge. Det er den verste typen jeg vet om og jeg har selv blitt irritert på menn som bare henger der inne uten mål og mening og det er ganske mange også og de absolutt må sende meg en melding... Hvordan får man seg kjæreste og barn i dag? Menn er så forbanna kostbare, tafatte og aromantiske. Anonymkode: c9978...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå