AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 Andregangs, men lenge siden forrige svangerskap så husker ikke helt hvordan det føltes. 12 uker på mandag. Er så sliten og slapp nå, og mens jeg gikk opp en bratt bakke strammet det seg nederst i magen. Normalt med kynnere så tidlig?? Anonymkode: cd112...d4c
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Andregangs, men lenge siden forrige svangerskap så husker ikke helt hvordan det føltes. 12 uker på mandag. Er så sliten og slapp nå, og mens jeg gikk opp en bratt bakke strammet det seg nederst i magen. Normalt med kynnere så tidlig?? Anonymkode: cd112...d4c Var ikke vondt forresten hadde masse kynnere sist også, men aldri vondt Anonymkode: cd112...d4c
Million Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 Jeg husker ikke uke 12, men jeg husker at jeg i uke 15 ikke kunne støvsuge en gang før kynnerne raste på. Magen ble hard og stiv som en basketball av den minste aktivitet, selv støvsuging, som ikke er fysisk tungt en gang. Mine kynnere gikk over i premature rier rundt uke 30.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 Jeg hadde så tidlig med nummer 1 og har hatt kynnere siden uke 8 nå med nummer to. Av alt og ingenting. Ikke vondt, men slitsomt når det varer lenge Anonymkode: 16a50...647
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå