Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2005 #1 Skrevet 18. juli 2005 Trenger noen gode råd her damer. I går kveld var jeg så dum at jeg farget håret mitt. Er fra naturens side ganske mørk brun. Ville bare farge det for å få litt mere glans/liv, og valgte derfor fargen "mørk brun". Har gjort dette tidligere med bra resultat. Men denne gangen- HJELP. Det ble ALT for mørkt, nesten svart! Og det ser IKKE bra ut. Vil ha tilbake min naturlige farge! Men hvordan??? (fargen jeg presterte å ha oppi var visst permanent stod det på pakken) Er det noe jeg kan gjøre med dette? Har egentlig ikke råd til å gå til frisøren nå, så alle tips mottas med takk! HJELP!
Milly:) Skrevet 18. juli 2005 #2 Skrevet 18. juli 2005 Striper vil gjøre at håret ser lysere ut (hvis du ikke har råd til frisør blir jo alternativet å gjøre det hjemme)... ellers kan jeg trøste deg med at fargen blir lysere etterhvert, og kommer trolig ikke til å se så svart ut når du har vasket det noen ganger, selv om det er permanent farge.
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2005 #3 Skrevet 18. juli 2005 Ha olivenolje i tørt hår, og knytt et varmt håndkle rundt håret. Deretter vasker du det med renseshampo eller aller helst Zalo. Det burde fjerne litt av fargen, i det minste. Husk å kure etterpå, for Zalo er ganske sterke saker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå