katt75 Skrevet 19. august 2020 #1 Del Skrevet 19. august 2020 Hei jeg har levd glutenfritt i flere år pga flere ting og med enorm effekt. Aldri fått påvist cøliaki ...på blodprøve iallefall men de har sagt intoleranse. Uansett NP har jeg hatt to døgn med magesmerter og kvalme. Klødd meg i hodet over hva jeg kan ha spist...men så ser jeg at en nøtteblanding med sjokolade kan ha spor av gluten. Denne har jeg spist litt av i noen dager nå....kan d være at når man spiser noen over flere dager om inneholder spir av så reagere kroppen plutselig. Smerter og kvalmen,nummenheten er den samme som de få gangene jeg har fått i meg gluten😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #2 Del Skrevet 19. august 2020 Ja, det kan selvsagt være at mengdene i "spor av gluten" har hopet seg opp litt over noen dager Gå tilbake til å spise helt glutenfritt en stund, så ordner det seg. Er ikke alltid man finner ut av hva det kommer fra, og husk at det også kan være "normal" sykdom, selv om det oftest vil være gluten når man kjenner igjen hvordan kroppen reagerer. Anonymkode: 83a5c...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katt75 Skrevet 19. august 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 19. august 2020 Takk for svar. Har ikke reagert på spor av før men slo meg plutselig at denne Nøttemiksen har jeg spist litt av hver dag så da har jeg lært det😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå