Gå til innhold

Ser blått lys

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei😊 Jeg har en stund sett blå flekker som dukker opp i et sekund av gangen. Har lest litt og har lurt på om dette er noe åndelig aktivitet? Idag så jeg plutselig blå lysglimt på en annen måte, et klarere blått lys enn det jeg har sett tidligere, men også mindre, bare som en prikk, som forsvinner med en gang. Først trodde jeg det var noe elektronisk som stod på og lyste mot bakgrunnen jeg så på, for det så akkurat sånn ut, som et «on» lys på en eller annen elektronisk duppeditt. Det kom kanskje 10 ganger over noen få minutter. Har noen opplevd dette? Kan det være noe åndelig aktivitet? Veldig merkelig, ble nesten litt redd for at det skulle være noe galt med øynene..

Anonymkode: 403ab...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for link. Ja jeg ser det kan være litt av hvert😬 Jeg har øyemigrene fra før, med den klassiske auraen/ sikk sakk- lysglimt. Det kan jo være at disse små, blå lysglimtene kan være en annerledes type aura, hvem vet. Men de kommer bare sporadisk, og er borte igjen på et sekund. Veldig rart. Skremmende lesning dette da: 

«Blue flashes in eyes are the most dangerous type of floaters since they usually appear during the early stages of retinal detachment that later on may lead to loss of vision.»

Jeg har også en del vanlige floaters, har hatt det i mange år, og det har vært sjekka ut flere ganger. Snakker de om blue floaters her? For floaters er jo noe som er vedvarende, ikke noe som kommer og forsvinner på sekundet igjen🤔 Ble plutselig litt mer skremmende dette, jeg som trodde det kunne være noe åndelig aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man går til lege når man får flekker i synsfeltet  , man hopper ikke på den minst sannsynlige muligheten med  EN gang 🙄

Anonymkode: c2ce3...74c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man går til lege når man får flekker i synsfeltet  , man hopper ikke på den minst sannsynlige muligheten med  EN gang 🙄

Hjertelig takk for den spydige kommentaren.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjertelig takk for den spydige kommentaren.

versågod.. survival the fittest  er det noe som heter.

De som bruker logisk tankegang og medisinsk forskning foran folk som tror på ånder og annet  overnaturlig fjas g´har størst sjans å overleve.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som bruker logisk tankegang og medisinsk forskning foran folk som tror på ånder og annet  overnaturlig fjas g´har størst sjans å overleve.

Ta en kikk på hvilken del av forumet du er på nå, og hopp gledelig ut herfra dersom det åndelige/ alternative ikke interesserer deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan helt klart være lysglimt pga traksjon i glasslegemet eller netthinnen. Mva Optiker  

Anonymkode: fd84d...a7f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan helt klart være lysglimt pga traksjon i glasslegemet eller netthinnen. Mva Optiker  

Anonymkode: fd84d...a7f

Hei optiker😊 Mener du netthinneløsning eller noe som krever øyelege raskt? Eller er traksjon noe annet? Netthinneløsning er vel ganske akutt? Man merker raskt symptomene, inkl bortfall av synsfelt evt «gardin som blir trukket ned»? Og det var ikke lysglimt jeg så, ikke sånn blitz- aktig, men bare et bittelite blått lys lignende de små «on»- lysene på TV’er osv, som varte et sekund av gangen. Kom kanskje ti ganger over en times tid. Har ikke merket noe siden igår ettermiddag, og synet er ellers helt normalt. Hva tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal høre på dere, og har fått time hos optiker nå. Dette var bare et fenomen som dukket opp noen ganger i løpet av en kort stund, og jeg har ikke merket det siden, men er enig i at det alltid er smart å sjekke for sikrets skyld.

Men av nysgjerrighet og interesse, ønsker jeg likevel å fortsette denne tråden med tanke på det opprinnelige spørsmålet, temaet som passer på denne alternative delen av forumet:

Har noen erfart at det å se blå lys kan være åndelig aktivitet? Jeg har tidligere lest litt om dette på andre alternative forum, og vet mange har opplevd dette. Hadde vært spennende å høre om erfaringer i forhold til dette😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hei! Jeg har lyst å blåse liv i denne tråden, og ønsker svar fra dere som har erfaringer med å se blå lys eller blå «lysskyer» som kommer og går, vedvarer bare et sekund av gangen, og både flytter på seg for hver gang det dukker opp, og som er av ulik størrelse for hver gang det dukker opp. Noen ganger sees det helt nærme, andre ganger noen meter unna. 

Bare for å ha det sagt, jeg har vært hos både øyelege og optiker, og alt er fysisk bra med øynene. Jeg er derfor fortsatt veldig nysgjerrig på om dette kan være åndelig aktivitet, syns dette er et spennende tema! Har noen opplevd dette? Dere klarsynte, vet dere noe om dette? Setter stor pris på svar😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har lyst å blåse liv i denne tråden, og ønsker svar fra dere som har erfaringer med å se blå lys eller blå «lysskyer» som kommer og går, vedvarer bare et sekund av gangen, og både flytter på seg for hver gang det dukker opp, og som er av ulik størrelse for hver gang det dukker opp. Noen ganger sees det helt nærme, andre ganger noen meter unna. 

Bare for å ha det sagt, jeg har vært hos både øyelege og optiker, og alt er fysisk bra med øynene. Jeg er derfor fortsatt veldig nysgjerrig på om dette kan være åndelig aktivitet, syns dette er et spennende tema! Har noen opplevd dette? Dere klarsynte, vet dere noe om dette? Setter stor pris på svar😊

Leste noe om at snåsamannen også så blått lys :) 

Anonymkode: 56c06...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leste noe om at snåsamannen også så blått lys :) 

Anonymkode: 56c06...7f2

Interessant😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/19/2020 at 6:27 PM, AnonymBruker said:

Mens jeg drømte at jeg måtte komme meg til legen med en gang fordi jeg hadde kreft, og det viste seg å stemme. Jeg hadde ingen symptomer og kan takke det varselet for at jeg lever i dag.

Ikke vær så rask til å dømme «overnaturlig fjas».

TS, håper du finner ut av dette med de blå lysene :) 

Anonymkode: e7b17...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...