AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #161 Skrevet 19. august 2020 Akkurat nå, Venja skrev: Finn en fin ramme som matcher din fine nyoppussede stue, og gi det hedersplassen! Og når du får gjester på besøk som vil se på den flotte stuen din og beundre interiørsmaken din, så kan du henlede oppmerksomheten til fagbrevet og fremvise den kjærlighet og stolthet du har for bonusgutten din mens du med innlevelse, stolthet og varme forteller om hva bonusgutten din har fått til, alt arbeidet som ligger bak, hvor stolt han er selv, og at lille store gutten nå er klar for voksenverden og forlate redet. Men da må hun neste mene det hun sier ellers er hun bare kvalmende falsk. Anonymkode: 64fb9...702 1
Venja Skrevet 19. august 2020 #162 Skrevet 19. august 2020 Forresten, er det hans hjem du bor i og har pusset opp stuen i, eller er det ditt hjem som han er på besøk i? 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #163 Skrevet 19. august 2020 Kjøp sånne klistregreier på Clas der du slipper hull i veggen. Forstår deg godt, men vanskelig å komme unna 😅 Anonymkode: a0c17...bd2 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #164 Skrevet 19. august 2020 Hva er et fagbrev for noe sånn egentlig siden det er så forferdelig å henge opp i følge noen her inne? Anonymkode: 953bb...b22 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #165 Skrevet 19. august 2020 Hos foreldrene mine henger min mor, far og brors fagbrev oppe, det henger i trappenedgangen til under etasjen, der bare folk i husstanden ferdes som regel. I stua hadde vært totalt uaktuelt. Anonymkode: c3b32...371 5
Kenelz Skrevet 19. august 2020 #166 Skrevet 19. august 2020 9 sider senere og dere krangler fortsatt om opphengt fagbrev 😂🍿 Uffa! Er det noe rart det eksisterer krig i verden? Fagbrev her i huset er både «gjømt og glømt» ingen som har brydd seg om det.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #167 Skrevet 19. august 2020 Tror dette må være en manne-greie. Min eks skulle absolutt henge opp alt av diplomer og fagbrev i stua. Ok, å ha det på veggen, men må det være i stua? Så traff jeg min nåværende, og jammen så var ikke han lik. Diplomer, fagbrev etc skulle på veggen i stua. Endte med at jeg drasset frem mine, og sa at da skal mine også opp. Men det syntes han ble i meste laget, (det regnet jeg også med). Så kompromisset ble at de henger i trappeoppgangen til andre etasje. Synes ikke det er pent, men glemmer at de er der.(og mine ligger i safen). Er det ikke mulig med kompromiss hos deg ts? Anonymkode: f62a2...b0a 1
Joni123 Skrevet 20. august 2020 #168 Skrevet 20. august 2020 Kan du ikke ramme det pent inn og henge det opp på et litt utsatt sted. Og heller komme til å knuse det etter et 2-3 uker. Uhell skjer 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #169 Skrevet 20. august 2020 5 timer siden, Joni123 skrev: Kan du ikke ramme det pent inn og henge det opp på et litt utsatt sted. Og heller komme til å knuse det etter et 2-3 uker. Uhell skjer 🤷♀️ Haha,jeg hadde brent hele fagbrevet. Stebarn..... ordet gir meg avsmak. Glad jeg IKKE er såkalt stemor lengre. Aldri mer! Anonymkode: 686fe...318 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #170 Skrevet 20. august 2020 Hverken min mann sitt eller min sønn sit fagbrev henger på noen vegg her i huset. Ligger fremdeles i konvolutten det kom i. Anonymkode: c0c3f...526 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #171 Skrevet 20. august 2020 Vis at du er stolt og la han henge opp fagbrevet sitt! Ville tatt det som et stort kompliment at han vil ha fagbrevet sitt -som han sikkert er veldig stolt av -i deres felles stue. Så kan han heller få det med seg når han flytter. Anonymkode: 87ca9...349 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #172 Skrevet 20. august 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Et fagbrev er bedre enn alle de idiotiske bildene folk har på veggene sine. Hvis en kan henge opp harry familiebilder, kan en jammen meg henge opp et fagbrev også. Anonymkode: 87e81...4a6 Når ble det harry å ha familiebilder i stua?🤦🏻♀️ Anonymkode: c5a1a...5d5 5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #173 Skrevet 20. august 2020 18 timer siden, Pås skrev: Alle i vår familie har svært gode utdannelser, men jeg har aldri vurdert å henge vitnemålene opp på veggen, tror ikke barna har tenkt på det heller! Jeg synes for det første ikke at det er noe pent å se på, og for det andre virker litt skrytete! MEN, hvis det virkelig hadde vært viktig for et av barna hadde jeg nok gjort det, hvis barnet virkelig hadde vært så stolt av sin egen prestasjon at vedkommende ville ha det hengt i stuen hadde jeg gitt etter, barnas glede > pene vegger i stuen! Helt ærlig s tror jeg ikke det er sååå viktig for han.. han gjør det nok mest for å irritere meg... han har omtrent bodd på hotell de siste tre årene og surfet seg igjennom lærlingetiden og jeg nekter å gi etter her altså... Anonymkode: 6d2d5...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #174 Skrevet 20. august 2020 9 timer siden, Venja skrev: Forresten, er det hans hjem du bor i og har pusset opp stuen i, eller er det ditt hjem som han er på besøk i? er du seriøs? det er vårt hjem! men jeg og min datter bodde i huset før stesønn og faren. Anonymkode: 6d2d5...c0a
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #175 Skrevet 20. august 2020 Men for å si det sånn... jeg er stolt av gutten. Han har vert flink. vi feiret med favorittmiddagen og jeg bakte kake den dagen han besto prøven.. så har gjort stas på han og vist at jeg er stolt. Anonymkode: 6d2d5...c0a 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #176 Skrevet 20. august 2020 løy litt her. Bakte toro brownies, som dog er favoritten hans Anonymkode: 6d2d5...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #177 Skrevet 20. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare lurer på: Hvorfor er det unormalt å ville ha det hengende i stua? Er det liksom sånn at man er flau over at andre fort ser fagbrev?😅😅 Et hull i veggen kan jo rettes på da 😊 men som andre også sier, kan man kjøpe en ramme som kan stå i stua, så slipper du hull 😁 Anonymkode: b0e9e...2e6 Man henger ting på veggen som er estetisk pene, som passer inn i rommet. Det handler ikke om å være flau over fagbrevet, men det passer ikke som pynt på en vegg, det er bare et ark med bokstaver på. 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle likt å se denne personen klippe håret sitt selv uten svennebrev Anonymkode: 309e6...5cd øøøh... det gjør da vi lett. Mannen bruker klippemaskin på hele hodet, og jeg tar tuppene på mitt og datterens lange hår. Å bruke masse penger og tid på at en annen skulle gjøre det ville vært helt meningsløst. 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Lykke til med å forklare mann og stesønn at fagbrevet hans er «stygt». Guttungen er stolt av å ha fullført. Hvorfor krangle over noe så lite betydningsfullt? At det henger i stua til han flytter ut er da bagatellmessig. Anonymkode: 65aa3...8f0 Det er ikke et pent kunstverk, nei. Ser ikke at det er noe man må forklare. 14 timer siden, Lacy skrev: Dette er ment som et svar til flere av dere. Har virkelig veggene vår blitt så forbanna fine at vi ikke har plass til våre barns stolteste øyeblikk? Fagbrev er harry?? Er det liksom mindre verdt enn bachelor, mastergrad? Jeg skjemmes. Nei jeg synes virkelig ikke at bachelors, mastergrader eller doktorgrader heller har noe å gjøre som pynt på en vegg 14 timer siden, HopelessFear skrev: Det er 14 års utdanning. 15 år om en velger almenn påbygging. Det er ikke ubetydelig. Nnnnnei. Det er ikke sånn man regner det. Jeg har bare 3 års utdannelse. En bachelor. Men jeg har selvsagt også 9 års grunnskole, 3 år videregående, og i tillegg et halvår med ex phil og ex fac, og 1,5 år på universitetet i tillegg til bacheloren. Pluss en annen utdannelse jeg tok på deltid, men som er privat og ikke via høyskole eller universitet. Men jeg har likevel en 3-årig utdannelse, ikke en 17-årig (eller 20-åring om jeg skulle regne med deltidsutdannelsen...) Anonymkode: d75fb...025 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #178 Skrevet 20. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: øøøh... det gjør da vi lett. Mannen bruker klippemaskin på hele hodet, og jeg tar tuppene på mitt og datterens lange hår. Å bruke masse penger og tid på at en annen skulle gjøre det ville vært helt meningsløst. Tror du misset poenget der. At du mener det er meningsløst å betale noen for å gjøre det er jo helt greit, men om du hadde ønsket deg en helt ny frisyre så hadde det vært noe annet enn å «ta tuppene.» Med mindre du hadde brukt barbermaskina på deg selv da selvsagt...🤷🏻♀️ Anonymkode: c5a1a...5d5 1
|a9ta| Skrevet 20. august 2020 #179 Skrevet 20. august 2020 Altså! No har ikkje eg lese heile tråden, men aldri i livet om mine barn hadde komt nokon veg med det. Vitnemål, enten det er slik eller sånn får ein putte i permen med viktige papir. Har aldri nokon gong sett fagbrev hengande på vegg i privathus. Kanskje på veggen i ei bedrift? Kanskje enklare å seie nei til egne barn eller til stebarn? 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #180 Skrevet 20. august 2020 Lag et alter! Anonymkode: ffad3...90c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå