Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...det er så vanskelig å komme seg i seng! Vil ikke sove! :sur:

Er overtrøtt også nå... :roll:

Er det noen som er våken og kan jage meg i seng?

:ler:

Gjest Violetta
Skrevet

Eh... jeg er våken, men har samme problem som deg. Og så har jeg begynt å se Oz om nettene, og det er ikke noe lurt for det begynner lenge etter at jeg burde vært lagt.

Skrevet (endret)

Tror det trengs en stor båt, for jeg er i den jeg og :Hehe:

Endret av monja
Gjest gjest1
Skrevet

Søvnproblemer her også.... Var trøtt her i 23-tida, men nå er jeg superpigg!!! Skal legge meg snart med en bok, og regner vel med å sovne i 5-tida.

Skrevet

Samboer står opp kl. 3.

Skal jeg vente til han står opp?

Hva sier gubbene deres, eventuellt samboere (eller mamma, Coco) til at dere er oppe så sent?

Min samboer sier at jeg har jo mulighet til å være oppe til seint på natt, men samtidig vet jeg (og han mener!) at jeg bør legge meg til normal tid!

Vi kan godt ha en stor båt dere! :ler:

"Ro, ro til fiskeskjææær!"

Start fine tråder dere, så slipper jeg å legge meg (enda jeg har nytt deilig sengetøy)!

Gjest gjest1
Skrevet

Han kjenner til problemet.. Og siden jeg går inn i siste ferieuke, så kan jeg heller sitte oppe enn å vri meg i sengen. Blir verre når jeg starter på jobb. Det er alt dette lyset ute som lurer meg! Og jeg har musikk på headphones og koser meg egentlig ;)

Skrevet

Prøver å kose meg jeg og, men har liksom dårlig samvittighet for at jeg sitter oppe... :roll:

Sover hannen din, lilypie?

Skrevet
men har liksom dårlig samvittighet for at jeg sitter oppe... :
Vask gulvet da vel...så får du god samvittighet. :ler:
Gjest gjest1
Skrevet

Jepp! Og slutt å ha dårlig samvittighet hvis du kan sitte oppe, det er sommer og ingen har vondt av noen våkenetter.

Og litt koselig her på KG om natten, ikke så mange inne og jeg føler jeg har litt mere oversikt :)

Skrevet
Vask gulvet da vel...så får du god samvittighet. :ler:

Men da bråker det så fælt! :ler:

Men jeg kan sikkert rydde litt... Det trengs!!

Jepp! Og slutt å ha dårlig samvittighet hvis du kan sitte oppe, det er sommer og ingen har vondt av noen våkenetter.

Og litt koselig her på KG om natten, ikke så mange inne og jeg føler jeg har litt mere oversikt :)

Tenkte jeg skulle nå neste hakk på medlemsskalaen her, jeg! ;) Så jeg skal poste til jeg får senebetennelse...

Njaooo...jeg har litt vondt av våkenetter, hvis det blir for mange. Er sykmeldt pga. depresjon... Må liksom holde meg litt i sjakk!

Men nå er det jo bare 3 kvarter til samboer står opp! :hoppe:

Kan like godt være våken til det! :Nikke:

Skrevet
Men da bråker det så fælt! :ler:

:overrasket: hva i all verden er det du bruker når du vasker gulvet?? Gressklipper?

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, jeg har vært gjennom mye av det samme. Søvnproblemer og nedstemthet. Vet at det ikke er enkelt, men jeg tar meg den frihet å være våken når jeg kan, og heller legge meg tidlig og leve et velordnet liv når jeg jobber. Må ty til innsovningsmedisiner nå og da, men så lenge de bedrer min livskvalitet er det greit.

Nå tar jeg med meg boka og går til sengs!

Skrevet
...det er så vanskelig å komme seg i seng! Vil ikke sove! :sur:

Er overtrøtt også nå... :roll:

Er det noen som er våken og kan jage meg i seng?

Jeg har kjøpt meg en Airzooka. Jeg kan blåse deg bort til lulleland.

Skrevet

Hva sier gubbene deres, eventuellt samboere (eller mamma, Coco) til at dere er oppe så sent?

Hehe, det har hun ikke så mye med. ;)

Men hun er ikke her uansett så... :P

Skrevet
:overrasket: hva i all verden er det du bruker når du vasker gulvet??  Gressklipper?

:grine2:

Ja, gjør ikke du?! :ler:

MorningStar: er du sånn morgenfugl du da? Eller har ikke du heller lagt deg enda?

Coco: Er du hos pappan da?

Dere har forresten fått egen tråd på Personlige meldinger fra meg.

Skrevet

Nei, jeg er hos mamma men hun er i Hellas. :)

Skrevet
:grine2:

Ja, gjør ikke du?! :ler:

MorningStar: er du sånn morgenfugl du da? Eller har ikke du heller lagt deg enda?

Coco: Er du hos pappan da?

Dere har forresten fått egen tråd på Personlige meldinger fra meg.

Altså...jeg legger meg når det er morgen.

Skrevet

Men de fleste av dere har iallefall ferie da! Jeg skal opp for å dra på jobb jeg, må vel opp i 8:30 tiden. Begynner i allefall ikke så veldig tidlig da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...