Gå til innhold

Vaskepose til BHer

Astra

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært land og strand rundt i butikker for å få tak i vaskepose for å vaske BHene mine i den nye vaskemaskinen vår. Før har jeg brukt en halvautomatisk AGE som var lett å reparere hvis BH-spilene hadde tatt en tur, men den nye BOSCHen er ikke like lett å reparere. Noen tips om hvor jeg kam få tak i en vaskepose???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet at Hennes og Maurits har slike iallefall, syntes de henger overalt jeg.

Men de gjør kanskje ikke det når man skal ha dem.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil du får tak i en vaskepose kan du jo benytte deg av et putetrekk. Men jeg har da sett sånne poser i de aller fleste klesbutikkene.

Lykke til i den videre jakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge holder BH-ene dere vasker i vaskemaskin?? Hver gang jeg vasker dem der så faller det ut BH-spiler uansett om jeg bruker vaskepose eller ikke....

Hvilken grad vasker dere på?

Jeg håndvasker alle BH-ene mine, fordi jeg vil bevare dem lengst mulig...

Noen undrende tanker fra meg som ser opp til de som vasker BH-ene i vaskemaskin og likevel har dem så lenge.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge holder BH-ene dere vasker i vaskemaskin??

Jeg vasker aldri BH'er for hånd og mine BH'er holder i årevis. Men nå kommer det helt an på hva slags BH'er man kjøper også. De BH'ene jeg har kjøpt på H&M detter spilene ut av etter noen vask, mens andre merker tåler vask etter vask... Vakser de stort sett på 40 grader sammen med alt annet tøy på en vanlig vaskeprogram. De får altså ingen skånsom vask her i huset, men de holder seg faktisk like fint. Har uansett funnet ut at det lønner seg å legge på noen få kroner å kjøpe ordentlig BH'er enn de aller billigste.

Forøvrig har jeg kjøpt vaskeposer både hos H&M og hos Lindex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...