Sjøbanan Skrevet 9. november 2020 Forfatter #161 Skrevet 9. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, nei! Dette er BLANDINGEN for dere.... Anonymkode: 14532...c5f Hei! Skjønner at du ikke har lest tråden. Det startet med et spørsmål om labradoodle - men nå er det portugisisk vannhund jeg vurderer - mye basert på råd her inne. 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #162 Skrevet 9. november 2020 2 minutter siden, Sjøbanan skrev: Nei, du forstår meg ikke riktig. Dette er hennes første kull. Moren er ferdig med å få valper. Det er hun som har fått 25 valper ila 3 kull. Ja, det er nok mange. De forteller at de i ett kull fikk hele 14 (men det var litt eksepsjonelt mange). Takk for oppklaring Anonymkode: ba8ea...ed2
Diamant20 Skrevet 10. november 2020 #163 Skrevet 10. november 2020 Bra du gikk over til en renraset en ihvertfall. Får dere i så fall fri når valpen er leveringklar? (Blir vel april-ish?) 1
Sjøbanan Skrevet 11. november 2020 Forfatter #164 Skrevet 11. november 2020 Ja, men jeg er litt i tenkeboksen. Min yngste er en skikkelig sinnatagg som ikke alltid klarer å kontrollere seg. Jeg lurer virkelig på om det hadde vært lurt å vente et ekstra år pga dette. Det er en fordel for hunden. I mellomtiden kunne vi kanskje ha funnet en voksen hund vi kunne ha passet innimellom? Så kunne vi ha kjent på dette "hundelivet" Tips til hvordan man går frem? (For ordens skyld - jeg er ikke redd for at minstemann går til fysisk angrep på hunden, for det tror jeg ikke han gjør, men det er mer at han raser når han ikke får ting til, f.eks taper i spill og tvspill osv. Han er 8 år nå - tenker å vente til han kanskje nærmer seg 10? Da er også storebror nesten 13 år)
Sjøbanan Skrevet 11. november 2020 Forfatter #165 Skrevet 11. november 2020 Ønsker tips til hvordan evt gå frem for å finne en voksen og trygg hund vi evt kunne passet innimellom... Bare forhøre seg litt i nabolaget eller legge ut annonse på Finn? Hadde vært ekstra fint om det var en i samme rase så klart...
Sjøbanan Skrevet 11. november 2020 Forfatter #166 Skrevet 11. november 2020 På 10.11.2020 den 7.27, Diamant20 skrev: Bra du gikk over til en renraset en ihvertfall. Får dere i så fall fri når valpen er leveringklar? (Blir vel april-ish?) Jeg vet ikke om jeg får fri. Jeg håper i mitt stille sinn om fleksibilitet fra arbeidsgiver og litt hjemmekontor (og at jeg og min mann kan dele det de første ukene). Jeg kunne og ha tatt med hunden på kontoret en eller to uker. Det går seg nok til - det føler jeg meg relativt trygg på.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #167 Skrevet 12. november 2020 Har du vurder lagotto? Anonymkode: d656c...5d3
Diamant20 Skrevet 12. november 2020 #168 Skrevet 12. november 2020 14 timer siden, Sjøbanan skrev: Ønsker tips til hvordan evt gå frem for å finne en voksen og trygg hund vi evt kunne passet innimellom... Bare forhøre seg litt i nabolaget eller legge ut annonse på Finn? Hadde vært ekstra fint om det var en i samme rase så klart... På FB er det blant annet en gruppe som heter «matmor trenger en hjelpende hånd»😄 1
Sjøbanan Skrevet 12. november 2020 Forfatter #169 Skrevet 12. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du vurder lagotto? Anonymkode: d656c...5d3 Ja, bittelitt, som jeg spør om over. Lite respons på den da. Lagottoen virker veldig skjønn! Kanskje en mindre vanlig rase?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå