Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tar vare på kvitteringer og klager hvis noe ikke er som det skulle. Matvarer derimot klager jeg ikke på med mindre det er noe helt spesielt.

Videoannonse
Annonse
Gjest gaja ii
Skrevet

Jeg klager som oftest direkte til produsenten når det er noe feil på matvarer, da kan jeg sitte i min egen stue og sende en mail. Det virker ofte som om de setter pris på tilbakemeldinger. Klagde en gang på noen kjeks. De ble sendt rundt i hele fabrikken for å finne feilen :)

Har flere ganger gått tilbake til centra når jeg ikke har vært helt fornøyd med ting fra ferskvaredisken. De har et veldig bra system på reklamasjoner.

Gilde har også et veldig enkelt system for klager; man skriver bare inn noen tall fra embalasjen på hjemmesidene deres, og så får man tilbake pengene + litt ekstra..

Jeg klager som regel ikke pga de få kronene, men for å gi butikken eller produsenten tilbakemelding om noe som ikke er helt bra.

Når jeg skal klage på klær eller sko gjør jeg det bare hvis jeg har kvitteringen, og jeg gjør det alltid i en saklig tone. Hvis de ikke kan hjelpe meg, går jeg bare.. Har aldri opplevd at dyre ting har gått i stykker, så det betyr aldri så veldig mye for meg ;)

Skrevet

Jeg klager innimellom, men det kommer veldig an på hva det er, ikke fordi jeg syns det er flaut, men fordi det er pes å komme seg tilbake. Men når jeg kjøpte 4 sånne store kyllingfiletpakker a 750 gram med utløpsdato 10 dager fram i tid, og ALLE luktet råttent.. (Helt tydelig at de hadde stått for varmt) Da klagde jeg, og det til gangs. Ikke bare var det pes å komme seg tilbake, men jeg åpnet pakkene to timer før jeg fikk stort middagsbesøk.

Skrevet

Klager nok alt for sjelden... Føler vel ofte at det er mer ork og styr enn det er verdt. Kommer selvfølgelig an på produktet, men dagligvarer reklamerer jeg aldri på.

-viXen-

Skrevet

Ja jeg klager..på matvarer. Jeg har opplevd å bli alvorlig matforgiftet en gang, her i Norge ja. Trodde jeg skulle krepere. Etter det, alltid klagd om maten er dårlig/bedervet.

Men klær/sko..nei..syns vel det er litt flaut :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, jeg klager, både på matvarer og klær.

Når jeg har klaget på matvarer har jeg alltid klaget direkte til produsenten og fått en eske med produkter fra de som plaster på såret.

I butikker har jeg fått pengene tilbake eller nytt plagg. Lenge siden jeg klaga på sko, sist gang var 4 år siden ,og da dreiv de å sente skoene til skomaker, men de gikk i stykker rett etterpå begge gangene, den tredje gangen ville de sende dem til skomaker enda engang (skomakeren tok 2 uker, og jeg skulle ha med meg sandalene på ferietur), da endte jeg opp med å ta sandalene og gå, for å så komme tilbake når det var en blidere person bak kassa, da fikk jeg pengene tilbake :)

Nå driver jeg og skal klage på boforholdene her vi bor, vi måtte flytte fra leiligheten en ukes tid pga manglende vann og byggearbeider døgnet rundt rett utenfor soveromsvinduet, den er litt mer tricky :sur: Ingen er enige om hvem som har ansvaret av huseier, utbygger og komunen.

Skrevet

Klager på det meste jeg om jeg har grunn til det. Mat og blomster er vel det jeg har klaget mest på. Blomster som bare holder et par dager og mat som har gått ut på dato. Utrolig irriterende å kjøpe noe du skal bruke og oppdage når man kommer hjem at siste forbruksdag har vært.

Skrevet
Jeg klager ved behov, sist i går. Handler av og til på ultra og det som skjedde i går har gjentatt seg flere ganger. Feilprising.  I går randt det over. Føler seg lurt om kunde, derfor sendte jeg en mail til dem. Småbeløp betyr lite for meg, men når jeg opplever det gang på gang kan man virkelig begynne å lure på om dette er en bevisst taktikk de bruker. Blir jo ganske mye penger i kasse hos dem etterhvert.

Det har jeg også reagert på hos Ultra. Flere ganger faktisk. Har også diskuert med kassamannen og lagd kø fordi jeg var basrtant på at prisen som kom opp i kassa ikke var den samme som prisen på hylla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...