Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Obs! Kan være litt nasty detaljer

Jeg er nå på min 7 uke etter SA, blødde ut alt på 1 dag, veldig lite blødninger 3-4 dager etterpå. Egentlig ikke blod, mer partikler i antydning til brunlig væske. Det holdt å gå på do å tørke seg under vanlig toalettbesøk. På 2 "blødningsdag" var jeg med gynekolog som bekreftet SA og alt var ute/så bra ut og at jeg ville få menstruasjon om/etter 3 uker. Dette er for 7 uker siden, jeg har for lengst spurt fastlege om henvisning til gynekolog men ingen timeinnkallelse. Alle graviditetstester jeg tar er negative. 

Hvor lang tid tok det hos dere? 

Vil gjerne bli gravid igjen fort som fy. 

Er foresten god BMI, godt trent, sunn og ellers frisk. 

Anonymkode: c12cb...941

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt var du på vei da du mistet i SA?

Jeg har inntrykk av at mange kommer rett i syklus igjen etter SA, bare med litt forskyving av dager med senere EL og da litt senere mens. Selv har jeg opplevd SA i uke 5 og 6 og begge gangene fikk jeg EL på ca. normal tid (bare et par dager senere). Ble gravid på begge disse også. Men det er nok helt sikkert unntak også! Hvor stabil var syklusen din før du ble gravid? Hadde du samme antall dager i syklusen da? Det har nok noe å si når man mistet også... jeg har mistet i uke 14 også, og da tok det 6-7 uker før jeg fikk mensen igjen.

Beklager at jeg ikke hadde et godt svar. Håper noen som faktisk har opplevd sen mensen etter SA kan svare. Men jeg tror som sagt det er mest vanlig å komme raskt inn i syklusen igjen, så jeg ville nok purret på gynekologen.

Skrevet

Ååh, takk for svar! 

Så godt å høre det gikk bra til slutt ☺️ SA var jammen MYE tyngre enn jeg trodde.

Jeg mistet når jeg var 6+5. Syklusen har vært veldig stabil, +/- et par dager i et par år mens jeg har hatt kobber spiral, som jeg tok ut i slutten av mai. 

Jeg mistet alt av symptomer på graviditet under SA, har testet jevnlig i de siste 4 uker med negative tester. Kjenner jeg blir stresset, bitter og sur av å ikke vite hva som skjer med kroppen. 

Leter etter tegnene jeg hadde sist uten å finne de. Er i tillegg helt forjævlig humørsyk i det siste, klarer ikke å la det ikke gå utover uskyldige. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååh, takk for svar! 

Så godt å høre det gikk bra til slutt ☺️ SA var jammen MYE tyngre enn jeg trodde.

Jeg mistet når jeg var 6+5. Syklusen har vært veldig stabil, +/- et par dager i et par år mens jeg har hatt kobber spiral, som jeg tok ut i slutten av mai. 

Jeg mistet alt av symptomer på graviditet under SA, har testet jevnlig i de siste 4 uker med negative tester. Kjenner jeg blir stresset, bitter og sur av å ikke vite hva som skjer med kroppen. 

Leter etter tegnene jeg hadde sist uten å finne de. Er i tillegg helt forjævlig humørsyk i det siste, klarer ikke å la det ikke gå utover uskyldige. 

Skjønner godt det er tungt! 

Var på ul cd 11 etter ma med cytotec, da var ikke kroppen begynt å produsere follikler selv. Så, antar mensen er minst 11 dager forsinket, gjerne mer. 

Så selv om mange går rett inn i syklus, så gjelder det nok ikke deg (eller meg) 😬👎

Skrevet

Æsj! 

Hvordan går det med deg nå? Var dette tidligere eller nylig?

Merket du noe annerledes på utflod? Synes jeg har veldig lite utflod generelt enn forhold til før graviditeten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...