Gå til innhold

Hvem skal ikke på ferie i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som ikke skal på ferie i sommer?

Eller er det flere som skal ha hjemmeferie? Eller kanskje jobbe hele sommeren?

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg skal ikke på ferie i sommer, jeg venter til litt utpå høsten.

Gjest Guest
Skrevet

Jobber i hele sommer, ja.. Har et vikariat som jeg ikke vet hvor lenge jeg får beholde.. så da jobber jeg så lenge jeg "får lov".. Ferie får jeg tidsnok likevel (dvs blir raskt nok uten arbeid igjen.. )

Og selv om jeg hadde hatt fast jobb foretrekker jeg å reise bort på vinteren..

Gjest Guest
Skrevet

Skal heller ikke ha ferie i år...er nyutdannet og arbeidsledig og er redd jeg kommer til å ha "ferie" resten av mitt liv......

Gjest gjest1
Skrevet

Ingen ferie her heller. Ny i jobben og har ikke opparbeidet meg noe ferie.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, det har jeg ike råd til . Jeg skal gå sisteåret av sykepleien i Oslo uten studielån, så jeg tar all jobbing jeg får i sommer!!!! Ingen ferie på meg altså, men det gjør ingen ting. Kosleig å være i Trondheim også.

Gjest Gjesta
Skrevet
:vinke: Jeg skal ikke på ferie isommer, men til England i september.
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skal ikke ha ferie i sommer, forsøker å jobbe så godt jeg kan. Skal ha to uker i november i stedet.

Gjest seroxata
Skrevet

har vært en liten svipptur til sverige :smile: Og stort mer enn det blir det ikke tror jeg... mulig jeg og gubben tar en liten telttur, men ikke de store turene

Gjest lurven
Skrevet

har som vanlig ikke råd til ferie, så skal jobbe hele sommeren, men skal prøve å spare litt så jeg kan ta ferie i desember

Gjest Spacegirl
Skrevet

Nei, jeg blir hjemme i år. Driver og sparer til en Afrika-tur neste sommer, så jeg vil heller ha en super ferie neste år enn en "middelmådig" hver sommer ;)

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg skal ikke på ferie. Har hverken tid eller penger til det. :forvirret:

Skrevet

Skal ikke på feire. Masse tid, men ingen penger

Skrevet

Jeg skal heller ikke på ferie. Både mannen og jeg jobber, så det blir lite fri utover et par tre dager av gangen. Har vært en snartur (helg) på hytta da.

Skrevet

Er sommervikar, så jeg jobber. Hadde en uke tidlig i juni, og skal bort i september.

Gjest lmari
Skrevet

Jeg skal ikke på ferie i sommer - skal jobbe hele sommeren, jeg. Er i vikariat som går ut 1. september, så her er det bare om å gjøre å vise seg fram mest mulig!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skal ha to uker ferie før jeg begynner på skolen igjen, men jeg skal bare være hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...