Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Etter to barn og vektnedgang er brystene som to slappe sokker hengende rett ned.  

Hva er deres erfaring med brystløft og hvor er de beste/pålitelige klinikkene til å utføre dette? 

Jeg er livredd for å komme til en dårlig kirurg og angre på at jeg utførte det. I utgangspunktet er jeg ikke noe for operasjon, men så myke de brystene er så faller de stadig ut av enhver bh.🙈

Takk for for svar, tips og råd 😄

Skrevet

Hei.

Tenker du bare på kirurgisk brystløft eller kanskje du kan tenke om treningsmetoder?

Det finnes flere treningsmetoder som er spesielt rettet mot brystløft og for å få deg i form.

Når det gjelder kirurg så er det vanskelig å si noe. Alle er forskjellige og det er avhengig av byen selvfølgelig.

De fleste klinikkene har gratis konsutasjon som du kan gjerne benytte. Prøv å besøke ulike kirurger, les selv om brystløft, skriv noen spørsmål.

Anonymkode: 79142...c82

Skrevet
På 19.8.2020 den 12.38, AnonymBruker skrev:

Hei.

Tenker du bare på kirurgisk brystløft eller kanskje du kan tenke om treningsmetoder?

Det finnes flere treningsmetoder som er spesielt rettet mot brystløft og for å få deg i form.

Når det gjelder kirurg så er det vanskelig å si noe. Alle er forskjellige og det er avhengig av byen selvfølgelig.

De fleste klinikkene har gratis konsutasjon som du kan gjerne benytte. Prøv å besøke ulike kirurger, les selv om brystløft, skriv noen spørsmål.

Anonymkode: 79142...c82

Tror dessverre ingen treningsformer kan gjøre susen, sikkert noe effekt. gikk opp 5-6 bh størrelser,så tror dessverre kirurgisk fjerning av løs hud er eneste løsning😴 

Jeg var på Colosseum? Om det er det det heter som ligger på Frogner i Oslo.. Men, jeg fikk ett helt ok inntrykk.. Samtidig fikn jeg ikke følelsen av at kirurgen tok meg på alvor. For han var dette ren rutine og velkommen til operasjon neste uke omtrent. Jeg søker vel etter erfaring vedrørende resultat. Jeg drar gjerne langt om det finnes en kirurg som er anerkjent for gode resultater vedrørende brystløft. Det er en "større" operasjon enn å bare legge inn silikon har jeg skjønt 🤔

• 5 måneder senere...
Skrevet
mortilen skrev (På 20.8.2020 den 18.33):

Tror dessverre ingen treningsformer kan gjøre susen, sikkert noe effekt. gikk opp 5-6 bh størrelser,så tror dessverre kirurgisk fjerning av løs hud er eneste løsning😴 

Jeg var på Colosseum? Om det er det det heter som ligger på Frogner i Oslo.. Men, jeg fikk ett helt ok inntrykk.. Samtidig fikn jeg ikke følelsen av at kirurgen tok meg på alvor. For han var dette ren rutine og velkommen til operasjon neste uke omtrent. Jeg søker vel etter erfaring vedrørende resultat. Jeg drar gjerne langt om det finnes en kirurg som er anerkjent for gode resultater vedrørende brystløft. Det er en "større" operasjon enn å bare legge inn silikon har jeg skjønt 🤔

Fant du en kirurg du var fornøyd med?

Anonymkode: 57611...8bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fant du en kirurg du var fornøyd med?

Anonymkode: 57611...8bc

Nei. Har fortsatt ikke funnet så mye informasjon eller gode erfaringer.. Har bare kommet over at Fornebuklinikken kan være ett bra sted. 

Skrevet

Jeg tok brystløft i fjor.

Gjorde det på Fornebu klinikken.

Hadde planer om å fylle dem opp og, men er så himla fornøyd med dem nå at jeg tror de bare blir sånn ☺️
Man er noe redusert etter en slik operasjon, så det er greit om du bor med noen som kan hjelpe deg første ukene etterpå. 

Skrevet
Tøvftta skrev (På 7.2.2021 den 21.58):

Jeg tok brystløft i fjor.

Gjorde det på Fornebu klinikken.

Hadde planer om å fylle dem opp og, men er så himla fornøyd med dem nå at jeg tror de bare blir sånn ☺️
Man er noe redusert etter en slik operasjon, så det er greit om du bor med noen som kan hjelpe deg første ukene etterpå. 

Så flott å høre. Vet du forresten om de har betalingsordninger? Fristelsen er stor for å utføre det før sommeren, men økonomisk bør jeg vente til høsten.        Har også vurdert å droppe innlegg, men tenker at de antakelig har en mening om hva som vil gi meg det resultatet jeg ønsker. Nå er det bare to tomme tennissokker😂

Skrevet
mortilen skrev (13 timer siden):

Så flott å høre. Vet du forresten om de har betalingsordninger? Fristelsen er stor for å utføre det før sommeren, men økonomisk bør jeg vente til høsten.        Har også vurdert å droppe innlegg, men tenker at de antakelig har en mening om hva som vil gi meg det resultatet jeg ønsker. Nå er det bare to tomme tennissokker😂

De har desverre ikke noen betalingsordninger. 
Du får nok en liten fremvisning av forskjellige innlegg og litt info om det om du sier du ønsker det og, men de skyver ikke på deg noe. Jeg fikk en liten innføring i forskjellige typer innlegg og pris før jeg løftet puppene, men etter det har jeg ikke hørt noe.

Mine pupper var og helt på bærtur, bare lausskinn med en brystvorte 🙈 Så jeg digger de ‘nye’ selv om de er små.

Skrevet
Tøvftta skrev (1 time siden):

De har desverre ikke noen betalingsordninger. 
Du får nok en liten fremvisning av forskjellige innlegg og litt info om det om du sier du ønsker det og, men de skyver ikke på deg noe. Jeg fikk en liten innføring i forskjellige typer innlegg og pris før jeg løftet puppene, men etter det har jeg ikke hørt noe.

Mine pupper var og helt på bærtur, bare lausskinn med en brystvorte 🙈 Så jeg digger de ‘nye’ selv om de er små.

Da får jeg nok ta dette til høsten. Vurderte å snart ta en konsultasjonstime og bestille en time. Da har man ett sparemål.   

Kjempeflott at de ikke presser på med innlegg. Jeg hadde b-cup før graviditet. Gikk opp til g og h, helt håpløst 😂   

Hvordan opplevde du tiden etter operasjon? Kjenner jeg er engstelig for hverdagen i de ukene etterpå med mindre barn. 

Skrevet
mortilen skrev (7 minutter siden):

Da får jeg nok ta dette til høsten. Vurderte å snart ta en konsultasjonstime og bestille en time. Da har man ett sparemål.   

Kjempeflott at de ikke presser på med innlegg. Jeg hadde b-cup før graviditet. Gikk opp til g og h, helt håpløst 😂   

Hvordan opplevde du tiden etter operasjon? Kjenner jeg er engstelig for hverdagen i de ukene etterpå med mindre barn. 

Greit å vente til pengene er på plass ja, men det skader ikke å ringe å høre om de kan lage noe avtale.

Ja, det å tilvenne seg nye pupper uten mas om ekstra tillegg er godt. Kan hende jeg hadde tatt innlegg om de hadde vært mere på der 🤔

Man er veldig redusert etterpå, og man skal jo helst ikke løfte noenting før 4-6 uker. Og 8 uker før man kan begynne med styrketrening igjen. Litt løft innimellom gjør jo ingenting, for det er fort gjort å glemme seg 🙈 Jeg gikk ei uke med ganske sterk ømhet, og klarte ikke å gjøre noe særlig mye før uke 3. Så jeg håper du har noen som kan hjelpe deg ekstra de første ukene.

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg lurte på hvordan dere gjorde det med tanke på sykmelding? Jeg skal ta en reduksjon og løft samtidig, og det var på kanten til å få en sykmelding fra kirurgen, men han mente det ikke var helt innafor medisinsk, så fikk ikke. Jobber på et lager og har mange tunge løft, så er helt avhengig av å være borte fra jobb. Føler meg litt teit som ønsker sykmelding etter et sånt type inngrep, men sliter mye med smerter. De mente jeg kunne få fra fastlegen, men vegrer meg litt for å spørre om det merker jeg🙈 

Anonymkode: 0a1be...ba5

AnonymBruker
Skrevet

^Bør kanskje ta ut ferie. Fikk lest meg litt opp 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

^Bør kanskje ta ut ferie. Fikk lest meg litt opp 😅

Jeg tok det rett før påsken eller pinsen eller noe sånt. Tok ut noen feriedager i tillegg. Er noen år siden… 

Anonymkode: c8e57...462

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk sykemelding fra kirurgen som opererte. Så lenge man tar løft og reduksjon så kan man få det. Da er det medisinsk og ikke kosmetiske grunner. Men man må ta ut et vis antall gram av hvert bryst som jeg ikke husker hvor mye er på nå.

Anonymkode: 78b47...e18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...