Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Nå som Norge har blitt rødt land i Finland, får man reise dit da? Skal fly... 

Anonymkode: fe7f2...7e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må vel i karantene da

Anonymkode: f5990...d60

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må vel i karantene da

Når jeg er i Finland eller når jeg kommer hjem? Finland er fremdeles gult land for Norge.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Når jeg er i Finland eller når jeg kommer hjem? Finland er fremdeles gult land for Norge.

Betyr lite at Finland er gult for nordmenn. Du må i karantene dersom du reiser til Finland nå, med mindre du bor langt oppe i nord hvor Norge grenser til Finland.

Anonymkode: 6ca4f...8ca

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betyr lite at Finland er gult for nordmenn. Du må i karantene dersom du reiser til Finland nå, med mindre du bor langt oppe i nord hvor Norge grenser til Finland.

Men det er vell bare anbefalt med karantene? Det er ikke pålagt. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du drar til Finland fra 24 august, må du i karantene når du kommer TIL Finland. Finland har strengere grenseverdier for antall smitta pr 100 000 enn hva Norge har.

As of 24 August, travel restrictions are unfortunately back in place again for travelers from Cyprus, Denmark Germany, Greece, Iceland, Ireland, Malta, Norway and San Marino. Restrictions have been previously reinstated for leisure travel from Andorra, Austria, Belgium, the Netherlands, Slovenia and Switzerland due to an increase of coronavirus cases in these countries.

https://www.visitfinland.com/article/practical-travel-information-for-travelers-to-finland-during-coronavirus-pandemic/#60218965

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Men det er vell bare anbefalt med karantene? Det er ikke pålagt. 

Dessverre, nei. Pålagt fra 24.08.

Karantene/Finland-Norge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...