Gjest Violetta Skrevet 17. juli 2005 #1 Skrevet 17. juli 2005 Mine er MacGyver, Walker Texas Ranger og Ungkarskvinnen/mannen. Hva er dine?
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2005 #2 Skrevet 17. juli 2005 Gilmore girls ( de prater så fort og kunstig at jeg blir helt sliten) Alle elsker Raymond ( plump humor) 71 grader nord ( kjedelige friskuser hele gjengen)
Gjest lilletroll Skrevet 17. juli 2005 #3 Skrevet 17. juli 2005 Tipper vi er rimelig forskjellige lilypie, sidem du nevnte tre av mine favoritter Men til mine tre verste : Karl & Co, Den derre med De tre mennene som bodde sammen....Nils Vogt, Arve Opsahl og Svein Nordin...husker ikke hva serien het, jeg....og Hotell Cæsar.
lillesky Skrevet 18. juli 2005 #4 Skrevet 18. juli 2005 Men til mine tre verste : Karl & Co, Den derre med De tre mennene som bodde sammen....Nils Vogt, Arve Opsahl og Svein Nordin...husker ikke hva serien het, jeg....og Hotell Cæsar. ← Enig!!
MiniMjau Skrevet 18. juli 2005 #5 Skrevet 18. juli 2005 Gilmore Girls(av samme grunn som Lilipye, skjønner ikke at de ikke kunne finne bedre skuespillere, de leser jo opp replikkene sine kjempefort! Minner meg om sketsjer vi fremførte på barneskolen!) Carl og Co/Mot i Brøstet Full House(akk og ve så enkelt, alltid med en moral eller en lærepenge på slutten av hver episode).. finnes sikkert flere serier som er ganske ille også.
Stjerne Skrevet 18. juli 2005 #6 Skrevet 18. juli 2005 Gilmore Girls(av samme grunn som Lilipye, skjønner ikke at de ikke kunne finne bedre skuespillere, de leser jo opp replikkene sine kjempefort! Minner meg om sketsjer vi fremførte på barneskolen!) ← Det er jo halve sjarmen synes jeg Stjerne :-D
fiesta Skrevet 18. juli 2005 #7 Skrevet 18. juli 2005 Tipper vi er rimelig forskjellige lilypie, sidem du nevnte tre av mine favoritter Men til mine tre verste : Karl & Co, Den derre med De tre mennene som bodde sammen....Nils Vogt, Arve Opsahl og Svein Nordin...husker ikke hva serien het, jeg....og Hotell Cæsar. ← Alle disse utenom Hotel Cæsar er mine favoritter.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2005 #8 Skrevet 18. juli 2005 Tipper vi er rimelig forskjellige lilypie, sidem du nevnte tre av mine favoritter Men til mine tre verste : Karl & Co, Den derre med De tre mennene som bodde sammen....Nils Vogt, Arve Opsahl og Svein Nordin...husker ikke hva serien het, jeg....og Hotell Cæsar. ← Enig her. Skjønner ikke hva der er med nordmennene... Vi klarer ikke å lage gode komiserier uten over-acting. I USA får de det til, normale folk som spiller normalt og det blir artig lell. Men her i Norge skal de gjøre grimaser, fordreie stemmene sine, og oppføre seg som om de er lettere tilbakestående!!! Jeg synes det minner mer om barne-tv enn noe annet.
Arkana Skrevet 18. juli 2005 #9 Skrevet 18. juli 2005 Det er jo litt vanskelig å si, for hvis jeg synes en TV-serie er skikkelig dårlig så pleier ikke jeg å se mer enn den ene episoden. Rart at folk her gidder å se på serier de ikke liker. Men anyway, tre av de jeg aldri har giddet se mer enn én episode av fordi de var så grusomt dårlige er: Hotell Cæsar (maken til dårlig skuespill) MacGyver (totalt uinteressant) Glamour (trenger ingen forklaring)
Morea Skrevet 18. juli 2005 #10 Skrevet 18. juli 2005 Glamour (å herregud for noe dritt). Dersom jeg likte det (liten sjanse) er det jo greit å ta pause i to måneder, for så å se de samme personene stå og se hverandre inn i øye 20 episoder senere... Alt av han derre Ryen. Mot i Brøstet, Karl og Co. Har nok klare fordommer mot både utdanningsnivå og smak for øvrig mot de som liker dette. Full House (den mannen er virkelig den minst morsomme jeg vet om)
Gjest Milah Skrevet 18. juli 2005 #11 Skrevet 18. juli 2005 Webster!!! Fy og æsj for en irriterende veslevoksen unge. Full House. Tragisk tragisk tragisk.. Norge Rundt, vet ikke om det går under kategorien serie, men for meg er det ren tortur..
Tusseline Skrevet 18. juli 2005 #12 Skrevet 18. juli 2005 Gilmore Girls er noe av det aller verste, tett etterfulgt av Happy Hours på TVNorge (går det enda?) og alt ala Karl & co.
Samantha Skrevet 18. juli 2005 #13 Skrevet 18. juli 2005 Karl & co/ Mot i Brøstet Passions Sunset Beach (sjølv om eg såg på det )
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2005 #14 Skrevet 18. juli 2005 (endret) - Det aller aller meste av norske såpe/komiserier (Venner og fiender, Karl&Co, Mot i Brøstet, Martin, Syv Søstre...) - Det meste av Happy Hour på tvNorge - særlig Fresh Prince (herreguuuud...hvor mange ganger er det mulig å sende det i reprise??), og det derre Cooper og gjengen er også helt døvt Full House er heller ikke det helt store, men husker jeg synes det var ok da jeg var yngre - den australske serien som gikk på tv2 for endel år siden. Wandin Valley eller noe slikt? Enormt mange episoder og drepende kjedelig Endret 18. juli 2005 av Titta
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2005 #15 Skrevet 18. juli 2005 Glamour, helt klart den absolutt verste.... Ungkarskvinnen/mannen. Artig første gangen ,men nå er det gørr kjedelig. Diverse engelske deprimerende serier, slik som Eastenders!!! uff, blir deppa bare av å høre navnet... Karl og co, synes jeg var bra jeg da. Artig og underholdende!!!
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2005 #16 Skrevet 18. juli 2005 Uff ja, Eastenders er helt grusomt. Hadde helt fortrengt den serien! :evil:
Samantha Skrevet 18. juli 2005 #17 Skrevet 18. juli 2005 - den australske serien som gikk på tv2 for endel år siden. Wandin Valley eller noe slikt? Enormt mange episoder og drepende kjedelig ← Er det det som vart kalla "Hverdagsliv"? Med Frank og Shirley og vombaten Fatso? I så fall: Det må på lista mi!! Gruuusomt kjedelig og vanvittig langdryg serie som mamma følgte fast med på (men som ho benektar no)
Gjest Spacegirl Skrevet 18. juli 2005 #18 Skrevet 18. juli 2005 Paradise Hotel (herreguud . Skjønner ikke hvor de finner de folka) Full House Hverdagsliv (og Saved by the bell - som jeg likte da jeg var yngre, men da jeg en episode igjen i forrige uke, satt jeg bare og måpte. Makan til plump humor )
lillesky Skrevet 18. juli 2005 #19 Skrevet 18. juli 2005 "Full House" er dødstregt ja! Men "Gilmore Girls" da! Det er jo en koselig serie.
Lady Lovelylocks Skrevet 18. juli 2005 #20 Skrevet 18. juli 2005 Holms Venner og fiender Sommerfugl (med kona til Bård Tufte...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå