Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg trenger trusetips! Er ikke superslank, og heller ikke veldig stor. Helt vanlig på noenogtredve, med myk rumpe og lår. Altså ikke veldig muskuløs. 

Jeg ønsker meg truser som jeg ikke trenger å tenke på at synes under klærne. Liker ikke string. Har en del sømløse varianter som dekker halve rumpa. Enten er de litt for stramme og det blir dobbelrumpe, eller så er de litt løse og sklir langt oppi. Finnes det truser som dekker hele rumpa og samtidig ikke gir teusekant? 

Gjerne også som er sømløse i livet eller såpass høye at de ikke får teusekant oppe også... 

Skrevet

Pierre Robert invisible hipster eller high waist.

Anonymkode: 105e1...ca5

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker ikke hipsterfasong, men har funnet fine vanlige truser på Kappahl. Kjøper en størrelse eller to større enn i andre klær, for å unngå stramming. Kjøper helst sånne litt glatte, som kjoler ikke fester seg på.

Skrevet
3 timer siden, Hasselnøtter skrev:

Jeg liker ikke hipsterfasong, men har funnet fine vanlige truser på Kappahl. Kjøper en størrelse eller to større enn i andre klær, for å unngå stramming. Kjøper helst sånne litt glatte, som kjoler ikke fester seg på.

Har du link? 

Skrevet
På 19.8.2020 den 19.05, heiida skrev:

Har du link? 

Har bare handlet i butikk, ikke på nett. Hvis du ikke finner på nett har de kanskje ikke lenger? Jeg klarer ikke å se på bilder på nettet hvordan de kjennes ut. :)

Skrevet (endret)

Jeg har samme kropp som deg, høres det ut som! Disse trusene har blitt en favoritt da de ser superfine ut («løfter» rumpa), og blondene er flatsydde sånn at du faktisk ikke får trusekant. Kanten legger seg bare over rumpa. Ikke strikk langs kanten. De er skikkelig gode OG pene ☺️ Finnes i sort og hvit også (og en del andre farger). 

https://www.change.com/no/lissi-p5641040008

Endret av JuneR
Skrivefeil
Skrevet
På 28.8.2020 den 21.05, JuneR skrev:

Jeg har samme kropp som deg, høres det ut som! Disse trusene har blitt en favoritt da de ser superfine ut («løfter» rumpa), og blondene er flatsydde sånn at du faktisk ikke får trusekant. Kanten legger seg bare over rumpa. Ikke strikk langs kanten. De er skikkelig gode OG pene ☺️ Finnes i sort og hvit også (og en del andre farger). 

https://www.change.com/no/lissi-p5641040008

Forstår ikke.. hvordan kan denne løfte rumpa? Den er jo inni rumpa?

Anonymkode: 54122...4aa

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke.. hvordan kan denne løfte rumpa? Den er jo inni rumpa?

Anonymkode: 54122...4aa

Den løfter ikke rumpa, men «løfter». Den gir altså en illusjon av at den løfter 😊 Et fint snitt på trusa, altså! 🙂

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Synd du ikke liker string, jeg liker det best. Prøv litt forskjellige modeller, er forskjell på hvor gode de er å ha på. Vises de gjennom buksen er jo det bare sexy,

Anonymkode: 869f0...b4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...