Mala18 Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 Prøvd to mnd å bli gravid. Første mnd fikk jeg mensen dagen før, som var veldig kraftig. Nå er det tre fire dager til mensen, og ingen positiv test, og småblødde i stad fant jeg ut når jeg var på do. Vi prøver å treffe eggløsning så godt vi kan, vet sånn ca når den er. Men har som regel ikke spotta dagene før mensen, og pleide å bli fort gravid. Den minste ungen min er snart fire, så er noen år siden, men kan fire fem år ha noe betydning på at det ikke skal gå nå ? Er også sliten og slitt med hodepine siste dagene, og kvalme om morran. Men jeg sliter med migrene fra før og pleier å få det rundt mens. Og kvalme har jeg og mye ellers pga problemer med magen, mulig ibs. Noen erfaringer/tanker ? Begynner å miste håpet på at det skal gå denne gangen
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 26 minutter siden, Mala18 skrev: Prøvd to mnd å bli gravid. Første mnd fikk jeg mensen dagen før, som var veldig kraftig. Nå er det tre fire dager til mensen, og ingen positiv test, og småblødde i stad fant jeg ut når jeg var på do. Vi prøver å treffe eggløsning så godt vi kan, vet sånn ca når den er. Men har som regel ikke spotta dagene før mensen, og pleide å bli fort gravid. Den minste ungen min er snart fire, så er noen år siden, men kan fire fem år ha noe betydning på at det ikke skal gå nå ? Er også sliten og slitt med hodepine siste dagene, og kvalme om morran. Men jeg sliter med migrene fra før og pleier å få det rundt mens. Og kvalme har jeg og mye ellers pga problemer med magen, mulig ibs. Noen erfaringer/tanker ? Begynner å miste håpet på at det skal gå denne gangen To mnd er jo ikke lenge å prøve. Kan være du er gravid at det er derfor du spotter eller det kan være begynnense mens. Du får ta en test. 🙂 Anonymkode: 812df...966 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 To måneder, herregud, det er et hån mot andre her inne. Anonymkode: 943ab...f33 4
Amatariel Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 Har du vært på hormonprevensjon før du begynte å prøve? År siden du var gravid sist har sjeldent noe å si. Om det ikke er med en annen mann da? Jeg har 5 og 6 år mellom mine barn. Kan fint bli gravid selv om det er en stund siden sist. Men greit å kartlegge kroppen sin. Jeg hadde økt i vekt og fått pcos mellom nr. 1 og 2, så da trengte jeg medisinhjelp for å bli gravid med nr.2. Men som de andre her sier så er 2 måneder veldig kort prøvetid. Du må nok bli bedre kjent med kroppen din. Det er ikke uvanlig å blø litt merkelig, både ved EL og rundt forventet mens.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #5 Skrevet 19. august 2020 12 timer siden, Mala18 skrev: Prøvd to mnd å bli gravid. Første mnd fikk jeg mensen dagen før, som var veldig kraftig. Nå er det tre fire dager til mensen, og ingen positiv test, og småblødde i stad fant jeg ut når jeg var på do. Vi prøver å treffe eggløsning så godt vi kan, vet sånn ca når den er. Men har som regel ikke spotta dagene før mensen, og pleide å bli fort gravid. Den minste ungen min er snart fire, så er noen år siden, men kan fire fem år ha noe betydning på at det ikke skal gå nå ? Er også sliten og slitt med hodepine siste dagene, og kvalme om morran. Men jeg sliter med migrene fra før og pleier å få det rundt mens. Og kvalme har jeg og mye ellers pga problemer med magen, mulig ibs. Noen erfaringer/tanker ? Begynner å miste håpet på at det skal gå denne gangen Du har prøvd to mnd og allerede spør du her inne? Kom tilbake etter å ha prøvd i over 1 år Anonymkode: 7c492...9a1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå