AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 Helt hypotetisk. Hvis et par har trekant med en annen mann og et premiss er at alle skal være aktive hele tiden. Men den mannen viser seg å være så dominerende at han tar over og gjør mannen i paret overflødig. Så det ender med 10-20 minutter der den andre mannen knuller dama mens mannen i paret ikke vet hva han skal gjøre. Er det da utroskap av dama å la seg rive med og ikke sørge for å inkludere mannen? Anonymkode: 8468c...5cf
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 Jeg vil ikke kalle det utroskap, men jeg synes det er illojalt mot sin partner. Jeg synes det er veldig viktig å diskutere slike scenarioer FØR man har trekant, slik at begge kan være tydelige på hvordan de ønsker at det skal håndteres dersom det skjer. Jeg er av den oppfatningen at man må klare å balansere aktiviteten slik at alle parter er like involvert (med mindre det er snakk om cuckolding så klart), og de første gangene synes jeg det hjelper å gi sin partner ekstra oppmerksomhet, for å sørge for at han ikke føler seg truet eller ukomfortabel. Anonymkode: 0c0c2...a19 5
Gjest Alterego666 Skrevet 19. august 2020 #5 Skrevet 19. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er av den oppfatningen at man må klare å balansere aktiviteten slik at alle parter er like involvert (med mindre det er snakk om cuckolding så klart), og de første gangene synes jeg det hjelper å gi sin partner ekstra oppmerksomhet, for å sørge for at han ikke føler seg truet eller ukomfortabel. Jeg er helt klart enig i at man skal sørge for at partner er komfortabel. Samtidig synes jeg alle skal tillate seg å slippe seg løs og nyte. Man kan bruke fem minutter på slutten til å snakke sammen som voksne folk. Utroskap er det -etter min mening- definitivt ikke.
911 Skrevet 19. august 2020 #6 Skrevet 19. august 2020 Dette er noe alle parter har vært enige om og da kan det selvsagt ikke kalles utroskap. Men som flere her skriver er det svært viktig at paret diskuterer alle mulige scenario i forkant og hvordan man skal takle disse. Også viktig at ektemannen får "vinne" kona tilbake etterpå og at han får all mulig oppmerksomhet for å trygge han. Når man er 3, enten det er KMK eller MKM, er det en stor sjanse for at en vil føle seg litt utenfor, i alle fall hvis en av partene er svært dominerende. Dette er en av tingene som bør avklares på et nødvendig "bli-kjent"-møte. 2
Moomba Skrevet 19. august 2020 #7 Skrevet 19. august 2020 (endret) Jeg var borti samme situasjon, der jeg ble overflødig. Han konsentrerte seg kun om henne. Jeg gikk faktisk midt under akten, gadd ikke ligge der som daukjøtt å se på😂 Men for å svare på spørsmålet ditt, nei, ser ikke på dette som utroskap. Jeg sa ja til det selv i første omgang og kan ikke ombestemme meg underveis/etter🤷♀️ Endret 19. august 2020 av Moomba 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #8 Skrevet 19. august 2020 Selvfølgelig er det det. Anonymkode: 81647...9bb 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #9 Skrevet 19. august 2020 2 minutter siden, Moomba skrev: Jeg var borti samme situasjon, der jeg ble overflødig. Han konsentrerte seg kun om henne. Jeg gikk faktisk midt under akten, gadd ikke ligge der som daukjøtt å se på😂 Sett Friends? Ross laget seg smørbrød. Anonymkode: 81647...9bb 9
Moomba Skrevet 19. august 2020 #10 Skrevet 19. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sett Friends? Ross laget seg smørbrød. Anonymkode: 81647...9bb Nei, det har jeg ikke sett🤷♀️
Hulderen Skrevet 19. august 2020 #11 Skrevet 19. august 2020 10 minutter siden, Moomba skrev: Jeg var borti samme situasjon, der jeg ble overflødig. Han konsentrerte seg kun om henne. Jeg gikk faktisk midt under akten, gadd ikke ligge der som daukjøtt å se på😂 Men for å svare på spørsmålet ditt, nei, ser ikke på dette som utroskap. Jeg sa ja til det selv i første omgang og kan ikke ombestemme meg underveis/etter🤷♀️ Men ble det flere trekanter på dere senere? For det der høres jo bare ut som om han ønsket sex med en annen, men kalte det trekant for å få ditt samtykke. 6
Moomba Skrevet 19. august 2020 #12 Skrevet 19. august 2020 4 minutter siden, Hulderen skrev: Men ble det flere trekanter på dere senere? For det der høres jo bare ut som om han ønsket sex med en annen, men kalte det trekant for å få ditt samtykke. Nei, det gadd jeg ikke😂 jeg var jo med på det først, men ble glemt underveis😏
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #13 Skrevet 19. august 2020 6 minutter siden, Hulderen skrev: For det der høres jo bare ut som om han ønsket sex med en annen, men kalte det trekant for å få ditt samtykke. Jepp. Anonymkode: 81647...9bb 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #14 Skrevet 19. august 2020 3 minutter siden, Moomba skrev: Nei, det gadd jeg ikke😂 jeg var jo med på det først, men ble glemt underveis😏 Blei det slutt? Og forsto han det hvorfor du gikk? Ts, nei, det er ikke utroskap. Men det burde ikke skje. Synes det er viktig at ingen av partene føler seg utenfor... Hverken av paret og vedkommende som er ekstra. Anonymkode: 43f5a...ce5 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #15 Skrevet 19. august 2020 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1179993-skuffet-og-usikker-på-typen-etter-trekant/ Anonymkode: 81647...9bb
Moomba Skrevet 19. august 2020 #16 Skrevet 19. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Blei det slutt? Og forsto han det hvorfor du gikk? Ts, nei, det er ikke utroskap. Men det burde ikke skje. Synes det er viktig at ingen av partene føler seg utenfor... Hverken av paret og vedkommende som er ekstra. Anonymkode: 43f5a...ce5 Ble slutt mellom oss et år etter og dette hadde ingenting med bruddet å gjøre. Sa til han hvorfor jeg forlot soverommet ja. Ønsker ikke å okkupere tråden her, så hvis det er flere spørsmål, send meg heller en pm☺️
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #17 Skrevet 19. august 2020 I det hypotetiske scenarioet har det vært diskutert på forhånd og alle parter har vært enige. Som jeg skrev i HI, at alle er aktive hele tiden var et premiss. Presiserer dette fordi mange svarer som om det ikke var diskutert på forhånd. Anonymkode: 8468c...5cf
Swing Skrevet 19. august 2020 #18 Skrevet 19. august 2020 Nei, absolutt ikke utroskap. Men viser viktigheten av å ha en god dialog i forkant og kanskje diskutere ulike ting som kan skje. Feks hvis den ene mannen kommer, skal da de to andre stoppe?? Har hatt mange trekanter med samboer, og noen ganger kommer den ekstra mannen på 30 sek. Og noen ganger bruker han mye lengre tid. 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #19 Skrevet 19. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: I det hypotetiske scenarioet har det vært diskutert på forhånd og alle parter har vært enige. Som jeg skrev i HI, at alle er aktive hele tiden var et premiss. Presiserer dette fordi mange svarer som om det ikke var diskutert på forhånd. Anonymkode: 8468c...5cf Det du beskriver er selvfølgelig utroskap. Men mange som er her inne, har ikke de samme sosiale ferdighetene som de man møter i hverdagen. Dermed vil utroskap være kun det de har lært at utroskap er, og det vil ikke være mulig å tenke utenfor den boksen. Anonymkode: 81647...9bb
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #20 Skrevet 19. august 2020 Jeg synes ikke det er utroskap. Hva innebærer det at alle skal være aktive hele tiden? Kunne mannen som "ble skvist ut" ha kost med damen? Blitt sugd av henne? Hvorfor "valgte" han å gå vekk? Ting kan veldig lett gå galt i sånne situasjoner og én kan plutselig føle seg utenfor dersom man sliter med sjalusi, dårlig kommunikasjon eller utrygghet i forholdet. Hvis man er veldig trygge på hverandre vil man bare bli opphisset av at partneren har det godt med en annen. Her tenker jeg at mannen i paret muligens ikke er helt trygg på damen? Eller skviste de to ham helt konkret ut? Da stiller saken seg annerledes. Anonymkode: a71c0...62e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå