AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 Hei! Jeg har blitt gravid igjen og det blir nå 16mnd mellom mine Jeg har googlet meg opp og ned om temaet "tvillingvogn" og hvor vidt det er nødvendig. Her er svarene mange, og flere gamle. Det skal sies at jeg har fra før Emmaljunga nxt90 både ligge- og sportsdel. DERFOR snuser jeg borti emmaljunga nxt twin-understellet slik jeg kan bruke delene jeg har hjemme. Tenker som så at da er vognposer og alt klart til enhver tid, så tar jeg bare det understellet som passer til den aktuelle turen. Okei.. til poenget. Er Emmaljunga nxt twin verdt det? Bruker du søskenvogn? Ville du kjøpt en helt annen variant? Ser også at Emmaljunga har et adapter slik jeg kan feste begge vogndelene på den vognen jeg har nå. MEN dette ser trangt og grusomt ut for eldste i sportsdel. Kan bagdelen ligge nederst? Dette finner jeg lite informasjon om. Tusen takk for alle svar! (Ps. kjedelig å publisere dette som anonym.. men jeg er så kort på vei ) Anonymkode: 9edec...d60 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 Jeg har ikke lappen så for meg var tvillingvogn nødvendig. 16 mnd mellom mine og. Ble brukt mye det første året og på langeturer i et år til før jeg solgte den. Anonymkode: 3944a...f74 1
Nerine_ Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 Hadde tvillingvogn, men ble ikke brukt så fryktelig mye. Jeg brukte mer sjal til babyen og "vanlig" vogn til det andre barnet. Men de gangene vi brukte den var den veldig kjekk!
Arkana Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 Vi har to år mellom våre og kjøpte en rimelig tvillingvogn. Jeg synes den var gull verdt selv om vi har bil og kjører de fleste steder. Den ble mye brukt på butikk/kjøpesenter, på ferier og bare på generelle trilleturer. 1
Imposta Skrevet 19. august 2020 #5 Skrevet 19. august 2020 Her er vi avhengig av tvillingvogn med to tette bruker den ofte! Anbefaler Bugaboo donkey da denne tar både lite plass i bil og den kan gjøres om til enkeltvogn når man trenger det
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #6 Skrevet 19. august 2020 Jeg er også veldig fornøyd med Bugaboo Donkey (men i ditt tilfelle høres det jo veldig lurt ut å kjøpe nytt understell til delene dere allerede har). Mine er ikke like tett i alder som dine, men tvillingvogn har vært gull verdt. Spesielt under korona da eldste var hjemme fra barnehagen, mannen var på jobb og begge skulle sove samtidig. Anonymkode: 0c8df...5aa 1
Melena Skrevet 19. august 2020 #7 Skrevet 19. august 2020 Hei. Hvis du tenker å ha med deg barna på noe alene anser jeg det som helt nødvendig med søskenvogn. Trille til barnehagen, småturer og butikken er steder jeg må bruke vogn til begge. Kan ikke ikke slippe løs 2-åringen når jeg har med minste. 2- åringen går jo amok i butikken, og hopper foran bussen liksom... Om du har hjelp og slipper å «dra med» baby overalt greier du deg fint uten😉 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #8 Skrevet 19. august 2020 Vi har 17 mnd mellom og vi har vært avhengig av søskenvogn. Anonymkode: 79b91...ceb 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #9 Skrevet 19. august 2020 Hadde gått for en rimelig søskenvogn som man kan klappe sammen lett, når de blir ett og 2-3. Har hatt så mye trøbbel med emmaljunga sine underdel og hjul, men det er min erfaring,da men jeg fikk lang reisevei for service.Gratulerer så mye med baby(er)💓 Anonymkode: 79650...12e 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #10 Skrevet 19. august 2020 Jeg har babyjogger City Select til mine tette. Har også babyjogger elite med søskenbrett. Hadde ikke klart meg uten 😊 Anonymkode: 2e619...73a 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #11 Skrevet 19. august 2020 Hadde glede av vår lette tvilling "joggevogn" i flere år, brukte den flere ganger i uken, selvfølgelig mest da de var helt små begge to. Anonymkode: 109cf...c09
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #12 Skrevet 19. august 2020 Droppa tvillingvogn, men kjøpte ståbrett med sete til som vi hekta på vogna. Ble ikke brukt så altfor mye så glad vi ikke kjøpte ny stor vogn.. Anonymkode: 843d8...e99
solmåneogstjerner Skrevet 19. august 2020 #13 Skrevet 19. august 2020 Noen har god nytte av tvillingvogn, andre ikke. Jeg brukte min mye. Hver eneste dag i ett år tror jeg. Frem og tilbake til barnehagen for levering og henting av eldste, til butikk og på turer i helgene. Brukte vanlig vogn ellers. Så er glad jeg hadde begge. Men det kommer jo an på hvor mye du går da. Jeg gikk nok usedvanlig mye... Jeg hadde en billig tvillingvogn, husker ikke merke (den selges sikkert ikke lengre likevel). Og en mer 'ordentlig' enkeltvogn. 1
Arkana Skrevet 24. august 2020 #14 Skrevet 24. august 2020 Ståbrett kan ikke sidestilles med tvillingvogn/søskenvogn. Et barn kan ikke hvile ordentlig eller sove på et ståbrett og har man tette barn pleier det eldste barnet å sove på dagtid fremdeles og trenge mer hvile enn eldre barn. 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #15 Skrevet 24. august 2020 17 mnd mellom mine, og har virkelig ELSKET vår Mountain Buggy Duet. Mye mindre enn de fleste andre dobbelvogner, så man føler ikke at man tar hele gata og man kommer seg inn og ut av alle dører. Hadde faktisk Bugaboo først, men solgte den fordi den ble for svær. Anonymkode: 1e700...dd0
Fotballmamma Skrevet 24. august 2020 #16 Skrevet 24. august 2020 15 mnd mellom mine, og jeg var helt avhengig av tvillingvogn. Brukte den hver dag, både når jeg skulle på butikken eller bare gå tur. Hadde en Simo som jeg kjøpte brukt. En strålende vogn for vårt behov, men det begynner å bli mange år siden, så regner med det har kommet mange andre «fancy» vogner som er like gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå