AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #1 Skrevet 19. august 2020 Min lillesøster skal konfirmeres og har med det erklært at hun forventer at søsknene hennes skal gjøre noe spesielt på konfirmasjonen. Jeg og mine søsken aner ikke hva vi kan gjøre, er det noen som har noen kule tips? Skulle gjerne gitt noen eksempler, men som sagt er jeg helt blank. Haha Anonymkode: afb85...b95
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 Er du sikker på hun vil det? De færreste 14-åringer vil ha for mye oppmerksomhet i konfirmasjonen sin, og spesielt fra søsken ofte fordi de ofte vil flaue de ut i stedet. Det eneste jeg kommer på som er ok er å lage et album med bilder fra dere var små og til nå. Gjerne med plass til flere bilder så hun kan fylle på med konfirmasjonsbilder. Ellers kan en ide være å legge ulike ting oppi en gaveeske også trekker dere opp en og en ting og forteller om tingen. Men ikke ta med flaue ting. Men f.eks en bok hun likte dere leste for dere da hun var liten, et skjell som symboliserer første ferieturen deres sammen og andre ting som dere kan mimre over. Anonymkode: 0ec4c...92b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Min lillesøster skal konfirmeres og har med det erklært at hun forventer at søsknene hennes skal gjøre noe spesielt på konfirmasjonen. Jeg og mine søsken aner ikke hva vi kan gjøre, er det noen som har noen kule tips? Skulle gjerne gitt noen eksempler, men som sagt er jeg helt blank. Haha Anonymkode: afb85...b95 Jeg var i en konf der det plutselig kom et par dyktige ungdommer som sang konfirmantens yndlingssang. Anonymkode: 6cc13...531
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 Lysbildeshow med de fleste bildene fra hennes oppvekst Anonymkode: 16c34...b08 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #5 Skrevet 19. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lysbildeshow med de fleste bildene fra hennes oppvekst Anonymkode: 16c34...b08 Flaueste Anonymkode: 16c34...b08
Lerkeliten Skrevet 19. august 2020 #6 Skrevet 19. august 2020 En kahoot om henne! Noen spørsmål som «skryter» litt av henne og noen som er morsomme Eller skrive en sang, men ikke en sånn døll «Mikkel rev melodi», men gjerne en pop-melodi Er dere ekstra gira så lag en musikkvideo! Der dere synger til sangen, danser, kler dere ut osv 😎🤩 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå