AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Hvor ille kan det gå? Fordeler og ulemper? vi er nygift parr. Jeg vil ikke bo med henne, men han vil og hun vil da det er billigere for oss Anonymkode: 15ec1...264
Guddla Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Hvorfor vil han bo med sin mor når dere er nygifte? Høres ikke helt ok ut. Er dere veldig unge eller uten jobb? 7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #3 Skrevet 18. august 2020 Akkurat nå, Guddla skrev: Hvorfor vil han bo med sin mor når dere er nygifte? Høres ikke helt ok ut. Er dere veldig unge eller uten jobb? Jeg og han jobber begge to fulltid. Jeg tjener typ 20 000 etter skatt, han tjener 40 000 etter skatt. Han studerer deltid vedisneav. han ønsker å kjøpe ny bil, og dermed kanskje ønsker å bo hjemme for å spare penger? han mener han vil bo alene med meg, men sier at det koster 20 k å bo alene + handle mat og han virker missfornøyd med det. jeg ser ikke fordeler ved å bo med svigers for har helt ærlig ikke noe å spare penger til og da syntes jeg det blir kjedelig å bo med svigers.... samtdiog som jeg har frykt for å bo med svigers. Dette er ikke noe jeg ønsker. Vil ikke bo med en familie.... vet dette er snakk om 1-2 år. Men likevel klarer jeg ikke å se for meg det... er veldig redd det ødelegger mitt og han sitt forhold Anonymkode: 15ec1...264
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #4 Skrevet 18. august 2020 Jævelig. Don't do it Anonymkode: c238d...b71 7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #5 Skrevet 18. august 2020 Og ja vi er unge. Men vi har økonomi på plass! Anonymkode: 15ec1...264
pia mater Skrevet 18. august 2020 #6 Skrevet 18. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og han jobber begge to fulltid. Jeg tjener typ 20 000 etter skatt, han tjener 40 000 etter skatt. Han studerer deltid vedisneav. han ønsker å kjøpe ny bil, og dermed kanskje ønsker å bo hjemme for å spare penger? han mener han vil bo alene med meg, men sier at det koster 20 k å bo alene + handle mat og han virker missfornøyd med det. jeg ser ikke fordeler ved å bo med svigers for har helt ærlig ikke noe å spare penger til og da syntes jeg det blir kjedelig å bo med svigers.... samtdiog som jeg har frykt for å bo med svigers. Dette er ikke noe jeg ønsker. Vil ikke bo med en familie.... vet dette er snakk om 1-2 år. Men likevel klarer jeg ikke å se for meg det... er veldig redd det ødelegger mitt og han sitt forhold Anonymkode: 15ec1...264 Med 60k utbetalt hver måned klarer dere fint å spare til en ny bil ved å bo alene. 11
Guddla Skrevet 18. august 2020 #7 Skrevet 18. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og han jobber begge to fulltid. Jeg tjener typ 20 000 etter skatt, han tjener 40 000 etter skatt. Han studerer deltid vedisneav. han ønsker å kjøpe ny bil, og dermed kanskje ønsker å bo hjemme for å spare penger? han mener han vil bo alene med meg, men sier at det koster 20 k å bo alene + handle mat og han virker missfornøyd med det. jeg ser ikke fordeler ved å bo med svigers for har helt ærlig ikke noe å spare penger til og da syntes jeg det blir kjedelig å bo med svigers.... samtdiog som jeg har frykt for å bo med svigers. Dette er ikke noe jeg ønsker. Vil ikke bo med en familie.... vet dette er snakk om 1-2 år. Men likevel klarer jeg ikke å se for meg det... er veldig redd det ødelegger mitt og han sitt forhold Anonymkode: 15ec1...264 Så dere har utbetalt 60 000 kr per måned og han vil bo hjemme for å spare penger??? Nei vet du hva. Han får bli voksen nå når han er gift. Ta seg sammen og flytte ut. Er ikke normalt å bo hjemme nygift for å spare penger til bil altså. Ikke meningen å virke frekk her, men syns det var tynt. Si nei å stå på ditt! Klart du ikke vil bo med svigers. 12
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #8 Skrevet 18. august 2020 1 minutt siden, Guddla skrev: Så dere har utbetalt 60 000 kr per måned og han vil bo hjemme for å spare penger??? Nei vet du hva. Han får bli voksen nå når han er gift. Ta seg sammen og flytte ut. Er ikke normalt å bo hjemme nygift for å spare penger til bil altså. Ikke meningen å virke frekk her, men syns det var tynt. Si nei å stå på ditt! Klart du ikke vil bo med svigers. Er veldig enig. Tusen takk. Skal ta en prat om dette Anonymkode: 15ec1...264 2
Guddla Skrevet 18. august 2020 #9 Skrevet 18. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er veldig enig. Tusen takk. Skal ta en prat om dette Anonymkode: 15ec1...264 Hvor bor dere nå da? Er det slik at dere ikke har flyttet sammen enda eller vil han flytte hjem igjen? 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #10 Skrevet 18. august 2020 6 minutter siden, Guddla skrev: Hvor bor dere nå da? Er det slik at dere ikke har flyttet sammen enda eller vil han flytte hjem igjen? Vi har ikke flyttet inn ennå Anonymkode: 15ec1...264
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #11 Skrevet 18. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi har ikke flyttet inn ennå Anonymkode: 15ec1...264 Har dere giftet dere uten å i det hele tatt ha bodd sammen (og blitt ordentlig kjent)? Anonymkode: c238d...b71 9
Guddla Skrevet 18. august 2020 #12 Skrevet 18. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke flyttet inn ennå Anonymkode: 15ec1...264 Har dere giftet dere før dere har flyttet hjemmefra? Om så, så vil jeg kanskje tro at første året blir litt tøft. Men mye går seg jo til. Fraråder ihvertfall at du også flytter inn på gutterommet altså. Har dere giftet dere så må dere være voksen nok til å klare dere selv. Forstår virkelig ikke at din svigermor syns det er en god ide at dere skal bo der. Dere må jo få startet på deres liv sammen. 4
Irja Skrevet 18. august 2020 #13 Skrevet 18. august 2020 Vil ikke anbefale det! 😬 Bodde med svigermor 8-9 måneder i en 3 roms leilighet. Heldigvis bare ett barn da. Ikke gjør det om dere ikke må..?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #14 Skrevet 18. august 2020 Har bodd med svigers i 20 år. Veldig koselig. Anonymkode: 1ded1...078 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #15 Skrevet 18. august 2020 1 minutt siden, Irja skrev: Vil ikke anbefale det! 😬 Bodde med svigermor 8-9 måneder i en 3 roms leilighet. Heldigvis bare ett barn da. Ikke gjør det om dere ikke må..? Svigers har også 3 roms leileigheten noe som skremmer meg litt når det kommer til sex..... Anonymkode: 15ec1...264
keso Skrevet 18. august 2020 #16 Skrevet 18. august 2020 Kommer jo også an på hvordan forholdet med svigers er og hvordan boforholdene er. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #17 Skrevet 18. august 2020 Dette er slike avgjørelser hvor man faktisk bør kunne forvente vetorett. Såpass inngripende og omveltende er det. Ønsker ikke den ene så skjer det ikke, det skal respekteres. Dere har jo nok med å lære dere å bo sammen som par, om ikke dere skal tilpasse dere svigermor i tillegg. Ekstremt dårlig ide. Anonymkode: b6b08...d45 7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #18 Skrevet 18. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er slike avgjørelser hvor man faktisk bør kunne forvente vetorett. Såpass inngripende og omveltende er det. Ønsker ikke den ene så skjer det ikke, det skal respekteres. Dere har jo nok med å lære dere å bo sammen som par, om ikke dere skal tilpasse dere svigermor i tillegg. Ekstremt dårlig ide. Anonymkode: b6b08...d45 Enig. Svigers høres ganske hyggelig ut, men så kommeterer hun feks på min vekt. Og det gir meg et innblikk av at hun vil komentere på mine klær osv osv. Personlig ting som at hun vil forvente jeg skal be osv føler det blir bare problemer av hennes forventinger Anonymkode: 15ec1...264 1
Irja Skrevet 18. august 2020 #19 Skrevet 18. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svigers har også 3 roms leileigheten noe som skremmer meg litt når det kommer til sex..... Anonymkode: 15ec1...264 Jepp. Vi hadde ikke sex på 9 måneder.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #20 Skrevet 18. august 2020 Akkurat nå, Irja skrev: Jepp. Vi hadde ikke sex på 9 måneder. Seriøst? Eller mener du dere måtte hviske og slikt? Anonymkode: 15ec1...264
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå