AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 jeg vil ikke bo med svigers, kunne bodd med henne 2 uker. Men kan ikke se for meg å bo med henne i lang sikt. typen min ser fordel i å bo med henne for da trenger vi ikke å betale for mat eller leileigheten (20 000) perr mnd Både jeg og typen jobber fulltid. Jeg tjener xa 20k i måneden etter skatt, og han tjener 40k i måneden etter skatt han studerer vedienav også. er det innafor å bo med svigers 1-2 år så han kan spare penger for ny bil han ønsker seg? Med tanke på at det ikke er utgifter, eller kan vi klare det fint selv ved å bo alene også? Anonymkode: eed27...d65
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #2 Skrevet 18. august 2020 Jeg og samboeren prøvde dette og vi flyttet ut igjen ganske kjapt. Det kommer nok veldig an på svigermor, min var _veldig_ tilstede. Med mange meninger. Og vi hadde en nyfødt baby som også gjorde det tungt å bo så tett oppå annen familie som skulle mene noe om det meste. Kan dere ikke heller prøve å finne en billigere leilighet? Anonymkode: c620b...133 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #4 Skrevet 18. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og samboeren prøvde dette og vi flyttet ut igjen ganske kjapt. Det kommer nok veldig an på svigermor, min var _veldig_ tilstede. Med mange meninger. Og vi hadde en nyfødt baby som også gjorde det tungt å bo så tett oppå annen familie som skulle mene noe om det meste. Kan dere ikke heller prøve å finne en billigere leilighet? Anonymkode: c620b...133 Han har allerede kjøpt, og månedskonstnadene vil bli 20 000 kr i måneden for den. Tror planen hans er å leie den ut og å bo med foreldrene hans i 1-2 års tid så han kan spare for drømmebilen. jeg har ingenting å spare penger til. Ingenting stort. Og dermed er dette ganske kjedelig opplegg for meg. forstår ikke hvorfor han skal ha lyst på så dyr bil.. Anonymkode: eed27...d65
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #5 Skrevet 18. august 2020 Aldri, og for en bil? Nei med sin mamma hadde han fått bodd alene og jeg hadde kost meg som singel. Anonymkode: d3a8f...52f 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #6 Skrevet 18. august 2020 Jeg skrev vil du bo med moren din han svarte: Vil bo med moren min, er billig. Trenger ikke å betale for leileighet (20k) Eller mat. Er mye penger. Anonymkode: eed27...d65
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #7 Skrevet 18. august 2020 Samtdiig sier han «ingen vil vi skal bo alene så er ikke vits å drømme så mye» Bare fordi moren hans vil vi skal bo med han. Og min mor ville også jeg skulle bo med svigers i starten for å lære om kultur og lære å lage mat...... men ingen har tvunget?... skjønner ikke hvorfor han blir påvtiket Anonymkode: eed27...d65
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #8 Skrevet 18. august 2020 Jeg hadde gjort det. Har som regel kommet godt overens med mine svigemødre. Men ikke for at han skal kunne spare til bil. Da må det være noe som er mer verdt. F.eks huskjøp eller utdannelse eller at det var viktig for jobb og framtid. Anonymkode: 42481...f1a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #9 Skrevet 18. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde gjort det. Har som regel kommet godt overens med mine svigemødre. Men ikke for at han skal kunne spare til bil. Da må det være noe som er mer verdt. F.eks huskjøp eller utdannelse eller at det var viktig for jobb og framtid. Anonymkode: 42481...f1a Enig. Syntes selv bil er en sleip grunn Anonymkode: eed27...d65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå