AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1 Skrevet 18. august 2020 Jeg går på prednisolon pga leddgikt, og sliter med å bli gravid. Fikk resept på femar i dag (2,5 mg) men er det farlig å ta disse to sammen? Anonymkode: 1814a...eea
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 Prednisolon kan i noen tilfeller øke sjansene for graviditet. Feks jeg bruker prednisolon under ivf forsøk, klinikken ba meg prøve ut prednisolon pga endometriosen. Så det trenger ikke å være årsaken. Hvor lenge har du prøvd å bli gravid? Anonymkode: 1991a...667
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Prednisolon kan i noen tilfeller øke sjansene for graviditet. Feks jeg bruker prednisolon under ivf forsøk, klinikken ba meg prøve ut prednisolon pga endometriosen. Så det trenger ikke å være årsaken. Hvor lenge har du prøvd å bli gravid? Anonymkode: 1991a...667 Jeg har prøvd siden 2017, ble gravid i 2018 men det endte i MA. Så nå går jeg på prednisolon skal gå over til biologisk medisin og skal starte på femar ved neste syklus. Anonymkode: 1814a...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå