Gå til innhold

Hvordan er lover å regler rundt medarbeidersamtale?


Anbefalte innlegg

Hvordan er lover/praktisk rundt medarbeidersamtaler? Skal det varsles skriftlig?  Hvor lenge i forveien?  Eller er det bare å si imorra skal vi ha medarbeidersamtale? 

Hvordan gjøres det i din bedrift? 

Anonymkode: 602d6...2fe

Fortsetter under...

tviler på at det er noen nedskrevne regler om varslingsfrist for medarbeidersamtale. Hvorfor skulle det være det? Jeg er vant med å få beskjed alt fra noen uker i forveien, til 5 minutter før. Har både fått beskjed muntlig, eller ved at det henges opp en liste på oppslagstavla på pauserommet. Blitt gjort forskjellig alle steder jeg har jobbet. 

Anonymkode: de074...724

Vi blir varslet først om at nå er igjen tiden inne for en medarbeidersamtale også får vi innkalling via kalenderen vår, ca en mnd før. Men vi har også korte samtaler med leder hver 6 uke. Men medarbeidersamtalen er mye mer omfattende og det er ting vi skal svare på før samtalen.

Anonymkode: 22b0a...2be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...